SALESmanago + Shopware = WNM [Opis Integracji]

SALESmanago, #3 w rankingu GetApp w kategorii najlepszych systemów Marketing Automation.

Shopware – jedna z czołowych niemieckich platform dla Ecommerce dedykowana B2B i B2C.

Połączenie tych dwu platform dało doskonałe narzędzie do generowania leadów, zarządzania nimi i zwiększania efektywności działań marketingowo-sprzedażowych. Platforma Shopware oferuje szerokie możliwości konfiguracji sklepu online oraz rozbudowy funkcjonalności o liczne wtyczki i integracje. Z kolei SALESmanago to najlepsza na świecie platforma marketing automation dedykowana w szczególności ecommerce, przystosowana do potrzeb marketingowych i sprzedażowych tego właśnie sektora. Integracja Shopware z SALESmanago umożliwia wymianę danych między platformami. Jest dostępna w trzech językach – angielskim, niemieckim i polskim.

Ważne: Wtyczka jest w kompatybilna z Shopware 5.2 i nowszymi; w przypadku starszych wersji część funkcji może nie działać zgodnie z opisem.

 

Zakres integracji:

  • Monitorowanie strony sklepu na Shopware przy pomocy kodu monitorującego SALESmanago
  • Obsługa formularzy subskrypcji newslettera
    • tworzenie nowych kart kontaktu w SALESmanago,
    • monitorowanie kontaktów zapisanych przez formularz zakupu i rejestracji
    • sprawdzanie przy logowaniu czy kontakt ma ciastko śledzące. Jeżeli nie, system  wysyła żądanie o dodanie ciastka. Jeśli kontakt nie ma karty w systemie – jest ona tworzona na podstawie danych z bazy Shopware.
  • Synchronizacja rejestracji klientów i ich danych z kartami kontaktów (dane są przekazywane przy rejestracji, logowaniu i zakupie):
    • imię i nazwisko,
    • adres fizyczny,
    • adres email,
    • numer telefonu,
    • data urodzin,
    • nazwa firmy,
    • status subskrypcji (opt-in/opt-out),
    • synchronizacja w przypadku modyfikacji danych,
    • możliwość ustawienia tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu,
    • dodanie tagu SHOPWARE, oraz detalu z wersją platformy, do każdego kontaktu, który wypełni formularz,
  • Przekazywanie zdarzeń zewnętrznych typu Zakup i Koszyk dla wszystkich kontaktów
    • przekazywanie danych o dodanych i usuniętych przedmiotach dla zdarzeń typu Koszyk.
    • możliwość definiowania tagów: po rejestracji, zakupie lub zapisie na newsletter.

 

Jak zintegrować Shopware z SALESmanago

  1. Pobierz wtyczkę.
  2. Zaloguj się na swoje konto Shopware.
  3. Otwórz zakładkę Configuration i wybierz z listy Plugin Manager.
  4. W Plugin Manager wybierz Installed:
  5. Kliknij Upload Plugin, wybierz plik wtyczki integrującej i potwierdź. Wtyczka zostanie wczytana do Shopware.
  6. Na liście integracji pojawi się wtyczka SALESmanago.
  7. Po prawej stronie znajdź przycisk instalacji (plus) i kliknij w niego. Poczekaj, aż wtyczka się zainstaluje. Po udanej instalacji otworzy się okno konfiguracji. Wypełnij pola właściwymi danymi.
  8. Kliknij Save. Od tego momentu SALESmanago i Shopware będą zintegrowane.

 

WSKAZÓWKA: Pierwsze 4 pola muszą być wypełnione – jeśli któreś z nich zostanie puste, przy próbie aktywacji wtyczki wystąpi błąd.

 

Specyfikację Shopware znajdziesz tutaj:

Shopware Download  

Shopware GitHub Repository

Developer Guides

REST API Guide

 

Życzymy miłej  i przyjemnej pracy z naszymi narzędziami! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, niezwłocznie udzielimy odpowiedzi!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]