Nie tak znowu dawno temu przedstawialiśmy wam cykl życia leada – od przypadkowego anonima aż po lojalnego klienta. Relacja klienta z marką kształtuje się zupełnie inaczej na każdym z etapów. Początek jest zawsze trudny – należy zdobyć zaufanie zupełnie obcej osoby, przekonać ją do przekazania jednej z cenniejszych rzeczy w świecie opanowanym przez szum informacyjny – danych kontaktowych.
Dalej wcale nie robi się prościej. Klienci co prawda lubią dostawać rzeczy – informacje gratisy, specjalne oferty – ale tylko pod warunkiem, że są one przydatne i nie przekraczają pewnych granic. Czyli lepiej, żebyś wiedział, co w danym momencie zainteresuje tę jedną osobę spośród kilkunastu tysięcy akurat odwiedzających Twoją stronę, prawda?
Jeśli już jakimś „cudem” dobrnięcie wspólnie do zakupu, to pozostanie Ci już tylko zbudować lojalność i zadbać o utrzymanie zainteresowania każdego z pozyskanych klientów. Bułka z masłem? Raczej 15-daniowy obiad u surowych teściów!
Ale, ale! od czego masz swojego wiernego i niestrudzonego pomocnika – platformę Marketing Automation? Zapewniamy, że nasza ma wszystkie potrzebne narzędzia by zaspokajać potrzeby zarówno Twoje, jak i Twoich klientów na każdym etapie Waszej znajomości. Przedstawiamy dziś infografikę nietypową, która zamiast obrazków i wykresów zawiera skondensowaną ściągawkę: których funkcji i kiedy powinieneś używać. Gotowy? No to jedziemy z tym koksem!