Fundacja Edukacji na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju GAJA wybrała system SALESmanago Marketing Automation, by za pomocą jego funkcjonalności zarządzać siecią kontaktów Fundacji oraz budować relacje ze sponsorami. Wykorzystanie automatyzacji marketingu przez Fundację Gaja może być ważnym krokiem dla innych fundacji, w stronę zmiany strategii pozyskiwania środków i zwiększenia bezpieczeństwa finansowego instytucji charytatywnych.
Fundacja Gaja to instytucja humanitarno-charytatywna, której ideą jest niesienie pomocy dzieciom i młodzieży oraz osobom niepełnosprawnym w zakresie nauki i rozwoju.
„Jako fundacja cały czas poszukujemy efektywnych narzędzi, które są w stanie wesprzeć naszą działalność. Szczególnie w zakresie sprawnego pozyskiwania środków od sponsorów. System SALESmanago pomagać nam będzie w budowaniu relacji ze sponsorami oraz z potencjalnymi sponsorami przez cały rok m.in. usprawniając akcję „Przekaż 1%”czy edukacji w obszarze naszej działalności statutowej.” – mówi Blandyna Mrozowska, prezes fundacji Gaja.
„Współpraca z Fundacją GAJA otwiera nowe możliwości dla sektora NGO. Tego typu instytucje będą bardziej zabezpieczone w bardzo istotnym aspekcie – pozyskiwania środków. System SALESmanago Marketing Automation pomagać będzie przede wszystkim w budowaniu relacji ze sponsorami oraz w efektywnym zarządzaniu całą siecią kontaktów Fundacji.” – mówi Marek Stopka, kierownik produktu SALESmanago Marketing Automation.
O SALESmanago Marketing Automation
Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.
SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie www. SALESmanago.pl ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl