Zacznij świąteczne przygotowania już dziś! [APPmanago Profil Produktu]

Co prawda jest dopiero początek grudnia i dopiero zaczynamy świąteczne planowanie, a Last Christmas jakimś cudem nie leciało jeszcze w naszej ulubionej rozgłośni. Hola hola! Jako organizator świątecznych kampanii powinieneś dość dogłębnie przemyśleć jaką strategię powinieneś przyjąć w tym roku, żeby jak najskuteczniej dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów, jak najlepiej spersonalizować przekaz i przy okazji zmaksymalizować wartość każdej transakcji.

Na co zatem warto zwrócić uwagę i jakie kroki podjąć, żeby dobrze rozegrać świąteczną kartę?

Po pierwsze przygotuj profil modelowego klienta. Buyer Persona, bo taką nosi nazwę, to fikcyjna postać reprezentujące potencjalnych klientów, ich pragnienia, motywację i zachowania. Celem tworzenia person jest ułatwienie analizy danych uzyskiwanych między innymi z platform do automatyzacji marketingu. Usprawnia ona komunikację wewnątrz firmy, pozwala optymalizować koszty reklamy i wzbogacić analitykę. Więcej o tworzeniu i wykorzystaniu person możesz przeczytać w naszym ebooku: Buyer Persona w Marketing Automation.

Drugą sprawą jest przygotowanie zapamiętywalnego doświadczenia zakupowego dla Twoich klientów i użytkowników. Zanim stwierdzisz, że w Twojej firmie doświadczenie jest wykreowane na najwyższym poziomie, pamiętaj, że twierdzi tak aż 80% CEO i tylko 8% klientów…

Aby móc przygotować się na powyższe działania będziesz potrzebował dogłębnej i pełnej integracji danych z różnych kanałów, którymi posługują się konsumenci. Przede wszystkim zadbaj o analizę Digital Body Language i monitoring zachowań na stronie WWW. Następnie zintegruj ich zachowania w sklepie stacjonarnym. Prowadź dialog z klientami, używaj beaconów, zastosuj program lojalnościowy, który pomoże Ci uzupełniać dane o długoterminowych przyzwyczajeniach zakupowych. Do pełnego obrazu będziesz potrzebować również danych z kanału mobilnego. Pamiętaj, że smartfony towarzyszą użytkownikom na każdym kroku i zbierają dane niedostępne z poziomu komputerów stacjonarnych. Dodatkowo są one również świetnym przekaźnikiem komunikatów, jako że użytkownicy są przyzwyczajeni do szybkiego reagowania na wiadomości otrzymane na telefon – nie tylko SMS-y, ale także emaile i powiadomienia push.

Warto też pomyśleć o aplikacji mobilnej, która pomoże zarówno zbierać dane behawioralne, jak i kreować pełne i niezwykłe doświadczenie zakupowe dla wszystkich klientów.

Marketing w kanale mobile musi dotrzymywać kroku dużo szybszym zmianom niż tradycyjny marketing cyfrowy. Hasłem, które powinieneś sobie przyswoić i wypisać wielkim literami na ścianie celów jest Real-time Marketing. Tak, tak. W świecie mobile, jeżeli jesteś spóźniony z reakcją, to możesz równie dobrze ją sobie darować. Pozbawione kontekstu wiadomości i działania marketingowe są w kanale mobile nieskuteczne, a czasem wręcz przeciwskuteczne. Wyobraź sobie, że po udanych zakupach w galerii handlowej, w drodze do domu dostajesz jednorazową zniżkę na lunch do wykorzystania tego dnia, w miejscu, z którego właśnie wracasz… Aby temu przeciwdziałać będziesz potrzebować platformy do automatyzacji mobile marketingu, najlepiej takiej, która może być zintegrowana z platformą marketing automation, której aktualnie używasz. Naszą propozycją jest APPmanago, które jest intuicyjnym narzędziem pozwalającym analizować zachowania użytkowników aplikacji, automatyzować komunikację z nimi, tworzyć profile behawioralne i integrować dane z kanału mobilnego z danymi z tradycyjnego CRM-u, na przykład SALESmanago. Oto krótka prezentacja tego produktu:

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]