51 darmowych narzędzi online dla biznesu: zarządzanie projektem, CRM, SEO, social media, zdjęcia i edytory zdjęć

Top view of construction tools including hammer and different sized screwdrivers on wooden surface with open space. Tools for carpentry work. Type of fastener. Mend and repair. Parts for repair.

Przed Wami trzecia odsłona naszego zestawu starannie wybranych darmowych narzędzi online dla biznesu. Podzieliliśmy je na następujące kategorie:

  • zarządzanie projektem i komunikacja
  • CRM
  • zdjęcia stockowe
  • narzędzia do tworzenia mikro-treści, infografik, edytory zdjęć
  • social media
  • SEO

 

Poprzednie wersje (nieco różnią się zakresem tematycznym) znajdziesz tutaj:

42 darmowe narzędzia dla biznesu

102 darmowe narzędzia dla biznesu


10 Pomysłów na Omnichannel Marketing: pobierz darmowego ebooka


Zarządzanie projektem i komunikacja: Narzędzia dla product managerów

Meister Task

Darmowe narzędzie do zarządzania projektem: nielimitowana ilość użytkowników i projektów, aplikacja na iOS, w wersji darmowej dwie integracje (np. z Dropboxem, GitHubem, Google Drive).

Jest oparte na metodologii Kanban i wygląda pięknie.

Harvest

Służy do monotorowania czasu spędzanego online oraz zarządzanie nim.

Zoho projects

Rozbij złożone projekty na mniejsze jednostki: kamienie milowe, listy zadań i zadania. Wykresy pomogą Ci zwizualizować postępy. Do tego masz w zestawie narzędzia do raportowania.

Tylu użytkowników, ilu zechcesz, i 1 projekt w wersji darmowej.

2-plan 

Open source,  dostępne sąv3 programy: 2-plan desktop (zarządzanie projektem z poziomu pulpitu), 2-plan Team (narzedzie online), work 2-gether (oparte na metodyce scrum).

Darmowe, ale dodatkowe opcje są płatne.

GanttProject

Open-source free project scheduling and management tool. Can generate Gantt and PERT charts, produce reports in HTML and PDF formats, offers versatie scheduling and time management tools.

Orange Scrum

Najlepsze dla zespołów IT, wspiera metodologię agile.

Freedcamp

Nieograniczona ilość użytkowników, projektów oraz funkcji, imponujący design, zioptynalizowany pod kątem komunikacji.

Bambam!

Darmowy do 1o użytkowników, nieograniczona ilość projektów. Dostępne workflows, zadania, kamienie milowe i monitoring aktywności.

Redmine

Świetnie można go zaadoptować do dowolnie wybranego projektu. Oferuje feed oraz system powiadomień, monitoring czasu oraz poszczególnych zadań, oferuje też fora do wygodnego dyskutowania o projektach.

Teamweek

Narzędzie do planowania z kalendarzem dla zespołu.

LiquidPlanner

Kompleksowe narzędzie do efektywnego zarządzania projektami: planowanie,dynamiczna współpraca, raportowania, szacowanie…

Wrike

Zarządzanie zadaniami, dzielenie plików, tabele, budżetowanie…

Wyjątkowy mix klasycznego zarządzania projektem i współpracy grupowej. Narzędzie jest elastyczne i pozwala obsłużyć wiele różnych stylów zarządzania.

Darmowy CRM

CapsuleCRM

W wersji darmowej 2 użytkowników, 10 MB i 250 kontaktów. Wersja pro: $12/użytkownik/miesiąc.

Insightly

W wersji darmowej, 2500 rekordów, 200 MB i 10 pól do indywidualnego zdefiniowania.

Really Simple Systems

Dla małego biznesu. W wersji free: 2 użytkowników, 100 kont, nieograniczona ilość kontaków, menedżer zadań i 100 MB. Do tego darmowa opieka BOK.

FreeCRM

100 darmowych użytkowników i 10 000 kontaków oraz podstawowe ficzery.

InStream

Darmowe dla 2 użytkowników, nieograniczona ilość kontakót, integracje z mediami społecznościowymi.

Intercom

CRM z identyfikacją kontaktów, które są najistotniejsze z biznesowego punktu widzenia (wysokie prawdopodobieństwo zakupu).

Zurmo

Open-source’owy CRM, który wykorzystuje grywalizację, by udowodnić, że CRM nie jest super-nudne.

SALESmanago

Zawiera funkcje:

  1. Zarządzanie kontaktami
  2. Segmentacja kontaktów
  3. Zadania, notatki, przypomnienia
  4. Zarządzanie lejkami sprzedażowymi
  5. Raportowanie efektywności handlowców
  6. Analityka lejków sprzedażowych
  7. Śledzenie emaili sprzedawców

Wersja darmowa obejmuje nieograniczoną ilość kontaktów, dodatkowo płatne opcje uwzględniają email marketing oraz Marketing Automation: zaawansowane spersonalizowanie działania marketingowe w każdym dostępnym kanale.

Darmowe zdjęcia

Kiedy produkujesz dużo treści, potrzebujesz sporo ilustracji. Tu źródła darmowych zdjęć do użytku komercyjnego:

Unsplash

Pexels

Raumrot

Start Up Stock Photo

Free photos bank

Pixabay

Public Domain Archieve

1001 Free Downloads

sxc

Gratisography

Picjumbo

Pamiętaj, by zawsze sprawdzić, na jakich zasadach i na jakiej licencji konkretny artysta udostępnia swoją pracę.

Mikro-treści, infografiki, edycja zdjęć i wideo

Stupeflix

Darmowe narzedzie do tworzenia wideo online, dostępne szablony.

Venngage

Do tworzenia infografik, możesz wybrać temat odpowiadający klimatowi Twojej firmy.

Pablo

Stwórz prostą grafikę: obraz + tekst. Zajmuje to mniej niż minutę. Obrazki możesz wybrać z bazy lub wgrać własne.

Canva

Masa szablonów i zdjęć do tworzenia niezwykłych infografik. Bardzo intuicyny!

 

Social media

Followerwonk

Do Twittera: analiza publiczności.

ViralWoot 

Do Pinteresta: analiza odbiorców + kolejkowanie postów.

Iconosquare

Do Instagrama: poznaj swoich followersów!

Cyfe

Pozwala zarządzać wieloma kontami social media.

Beevolve

Analiza reklam w social media.

Keyhole

Służy do analizy hasztagów.

Klout

Analizuje w skali 0-100, czy jesteś influencerem w swojej branży oraz wskazuje najbardziej wpływowych blogerów czy ekspertów.

HowSociable

Ocenia obecność Twojej marki na Twitterze, Facebooku, YouTube i LinkedIn (więcej dostępne w wersji płatnej).

SocialBro

Służy do analizy Twittera.

Darmowe dla kont poniżej 5000 śledzących.

WolframAlpha Facebook Report

Analityka Twojego fanpage na FB.

 

SEO i research konkurencji

Google PageSpeed Insights

Bada szybkość ładowania się strony.

Moz Local Listing Score

Narzędzie dla firm działających lokalnie.

Keyword Tool

Narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych.

Searchmetrics Website Analyzer

Ocenia Twoją pozycję w wyszukiwaniach i social media.

Find Broken Links

Znajdź nieprawidłowe linki na Twojej stronie www.

Moz Toolbar

Analizuje każdą stronę – inspirujące informacje!

 

Co dodalibyście do tej listy? Piszcie w komentarzach!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]