Użycie Customer Data Platform pomoże ci w optymizacji twojej strony internetowej aby uzyskać znacznie wyższą konwersję. Nie musisz godzić się na skromne 1-2% konwersji. Dzięki zaledwie kilku, prostym czynnościom, możesz ją zwiększyć nawet do 7%. Z radością prezentujemy 5 pomysłów na to jak możesz lepiej zaangażować odwiedzających twoją stronę.
Według eksperymentu przeprowadzonego przez MECLabs, prosta zmiana layoutu strony poskutkowała 681% wzrostem konwersji ze strony. To jest właśnie potęga optymizacji, drobnych usprawnień składających się na znaczny przyrost zarówno w sprzedażach jak i w zdobyciu personalnych danych odwiedzających. SALESmanago jest nadzywczaj dobrze przygotowane do pomocy w tym celu, dzięki narzędziom takim jak automatyzacja strony internetowej, dynamiczne pop-upy i ramki rekomendacji, czy Live Chat. Nawet drobna zmiana w personalizacji wyskakującego pop-upu może poskutkować 7% konwersją anonimowych użytkowników w leady, co może być wykorzystane w dalszej personalizacji kampanii.
Wybierz najlepiej dopasowany scenariusz dla ramek rekomendacji, aby zachęcić klienta do zakupu kolejnych produktów
Personalizuj oferty prezentowane w Twoim sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym jak i anonimowym, wykorzystując naszą własną, unikalną technologię SALESmanago do zamieszczania ramek rekomendacji na stronie. Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwia dodanie automatycznych scenariuszy rekomendacji włączając w to mechanizmy AI, oraz podgląd ramek na żywo na stronie. Umieszczając je na podstronach z koszykami możesz zwiększyć konwersję sprzedaży w swoim ecommerce stosując cross-selling, lub up-selling. Stosuj różne mechanizmy rekomendacji w zależności od miejsca zamieszczenia rekomendacji na stronie:
Zwiększ swoją bazę klientów i prawdopodobieństwo dokonania zakupu używając Website Automation i LiveChatu
Dostarczaj w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowane i spersonalizowane pop-upy, web pushe, czy LiveChat przy pomocy funkcji Website Automation. Funkcja ta pozwala na określenie jaki komunikat zostanie automatycznie wyświetlony klientowi, który interesuje się konkretną częścią twojego serwisu.
Ustaw wyświetlanie się LiveChatu odwiedzającym w momencie, gdy otworzą stronę z wybraną kategorią produktową odpowiednią ilość razy, lub jeśli spędzają na stronie z porównaniem produktów zbyt dużo czasu, aby konsultant pomógł im w wyborze. Zwiększ tym samym swoją bazę kontaktów, oraz prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez klienta np. oferując mu przez konsultanta kupon zniżkowy dla osób zapisanych do newslettera.
Zmotywuj klientów do dokonania zakupu pokazując ilość osób zainteresowanych ostatnimi sztukami produktu w promocyjnych cenach
Zamieszczaj widżety obrazujące stopień zainteresowania klientów każdym pojedynczym produktem na stronie twojego sklepu. Za pomocą modułu Social Proof pokaż osobom odwiedzającym Twoją stronę, ile osób ogląda ten sam przedmiot co oni, ile osób dodało go do koszyka, lub ile już dokonało zakupów. Zwiększ tym samym ich zainteresowanie i wzbudź zaufanie, pokazując, ile użytkowników korzysta z twojego sklepu. Zmotywuj kontakty do zakupu ostatnich sztuk produktu w promocyjnych cenach pokazując, że nie tylko oni są zainteresowani ofertą
Używaj Reguł Automatyzacji, aby dopasować treści personalizowanych banerów do wyszukiwań klientów i wyświetlać klientom indywidualne promocje
Dopasuj treści wyświetlane na spersonalizowanych banerach na twojej stronie WWW, tak, by odwiedzający ją klienci od razu odnajdywali oferty i promocje, które ich interesują. Dzięki personalizowanym banerom możesz określić reguły, za pomocą których w miejscu ogólnych ofert możesz wyświetlić takie dopasowane indywidualnie do profilu odwiedzającego na podstawie:
- etapu kampanii sprzedażowej,
- przypisanych tagów,
- ustawionego scoringu.
Nagradzaj stałych klientów z największym scoringiem promocjami dla użytkowników premium, a dla osób będących na etapie koszyka specjalne kupony zniżkowe.