5 porad jak wykorzystać SALESmanago do poprawy konwersji z twojej strony internetowej

 

Użycie Customer Data Platform pomoże ci w optymizacji twojej strony internetowej aby uzyskać znacznie wyższą konwersję. Nie musisz godzić się na skromne 1-2% konwersji. Dzięki zaledwie kilku, prostym czynnościom, możesz ją zwiększyć nawet do 7%. Z radością prezentujemy 5 pomysłów na to jak możesz lepiej zaangażować odwiedzających twoją stronę.

Według eksperymentu przeprowadzonego przez MECLabs, prosta zmiana layoutu strony poskutkowała 681% wzrostem konwersji ze strony. To jest właśnie potęga optymizacji, drobnych usprawnień składających się na znaczny przyrost zarówno w sprzedażach jak i w zdobyciu personalnych danych odwiedzających. SALESmanago jest nadzywczaj dobrze przygotowane do pomocy w tym celu, dzięki narzędziom takim jak automatyzacja strony internetowej, dynamiczne pop-upy i ramki rekomendacji, czy Live Chat. Nawet drobna zmiana w personalizacji wyskakującego pop-upu może poskutkować 7% konwersją anonimowych użytkowników w leady, co może być wykorzystane w dalszej personalizacji kampanii.

 

 

Wybierz najlepiej dopasowany scenariusz dla ramek rekomendacji, aby zachęcić klienta do zakupu kolejnych produktów

 

Personalizuj oferty prezentowane w Twoim sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym jak i anonimowym, wykorzystując naszą własną, unikalną technologię SALESmanago do zamieszczania ramek rekomendacji na stronie. Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwia dodanie automatycznych scenariuszy rekomendacji włączając w to mechanizmy AI, oraz podgląd ramek na żywo na stronie. Umieszczając je na podstronach z koszykami możesz zwiększyć konwersję sprzedaży w swoim ecommerce stosując cross-selling, lub up-selling. Stosuj różne mechanizmy rekomendacji w zależności od miejsca zamieszczenia rekomendacji na stronie:

 
 

Zwiększ swoją bazę klientów i prawdopodobieństwo dokonania zakupu używając Website Automation i LiveChatu

 

Dostarczaj w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowane i spersonalizowane pop-upy, web pushe, czy LiveChat przy pomocy funkcji Website Automation. Funkcja ta pozwala na określenie jaki komunikat zostanie automatycznie wyświetlony klientowi, który interesuje się konkretną częścią twojego serwisu.

Ustaw wyświetlanie się LiveChatu odwiedzającym w momencie, gdy otworzą stronę z wybraną kategorią produktową odpowiednią ilość razy, lub jeśli spędzają na stronie z porównaniem produktów zbyt dużo czasu, aby konsultant pomógł im w wyborze. Zwiększ tym samym swoją bazę kontaktów, oraz prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez klienta np. oferując mu przez konsultanta kupon zniżkowy dla osób zapisanych do newslettera.

 

 

Zmotywuj klientów do dokonania zakupu pokazując ilość osób zainteresowanych ostatnimi sztukami produktu w promocyjnych cenach

 

Zamieszczaj widżety obrazujące stopień zainteresowania klientów każdym pojedynczym produktem na stronie twojego sklepu. Za pomocą modułu Social Proof pokaż osobom odwiedzającym Twoją stronę, ile osób ogląda ten sam przedmiot co oni, ile osób dodało go do koszyka, lub ile już dokonało zakupów. Zwiększ tym samym ich zainteresowanie i wzbudź zaufanie, pokazując, ile użytkowników korzysta z twojego sklepu. Zmotywuj kontakty do zakupu ostatnich sztuk produktu w promocyjnych cenach pokazując, że nie tylko oni są zainteresowani ofertą

 

 

Używaj Reguł Automatyzacji, aby dopasować treści personalizowanych banerów do wyszukiwań klientów i wyświetlać klientom indywidualne promocje

 

Dopasuj treści wyświetlane na spersonalizowanych banerach na twojej stronie WWW, tak, by odwiedzający ją klienci od razu odnajdywali oferty i promocje, które ich interesują. Dzięki personalizowanym banerom możesz określić reguły, za pomocą których w miejscu ogólnych ofert możesz wyświetlić takie dopasowane indywidualnie do profilu odwiedzającego na podstawie:

  • etapu kampanii sprzedażowej,
  • przypisanych tagów,
  • ustawionego scoringu.

Nagradzaj stałych klientów z największym scoringiem promocjami dla użytkowników premium, a dla osób będących na etapie koszyka specjalne kupony zniżkowe.

 

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]