5 nowych funkcji SALESmanago: jak zwiększą skuteczność Twojego marketingu?

robot_smallJeśli myślisz, że automatyzacja marketingu jest trudna, skomplikowana i wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, to spójrz na nasze nowe kreatory i moduły. Dopracowaliśmy je tak, by były jeszcze bardziej intuicyjne i same prowadziły Cię krok po kroku po tworzeniu najważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Wprowadziliśmy też dodatkowe, nowe rozwiązania: wyczekiwane narzędzia do testów oraz SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI.


Stwórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe w Twoim E-commerce. Pobierz bezpłatnego ebooka.


 

1. Kreator testów A/B/X treści dynamicznych

Kreator umożliwia przeprowadzenie testów A/B/X następujących kreacji:

– banerów dynamicznych,

– landing pages,

– formularzy kontaktowych (zarówno na stronie www, jak i na popupach czy sidebarach).

n00dmh5ctc14881g

W wygodnym kreatorze drag&drop możesz stworzyć dowolną ilość kreacji i na bieżąco śledzić ich skuteczność. Po zakończeniu testu system automatycznie zacznie wyświetlać lepiej konwertującą kreację, jednak przez cały czas masz możliwość zmiany wyświetlanego projektu.

Czemu służy ta funkcja?  Kiedy zauważysz nieoczekiwany spadek skuteczności formularza czy landing page, które dotąd przynosiły świetne rezultaty, możesz szybko zareagować i zamieścić odrzuconą w testach kreację. Statystyki wyświetleń i konwersji dla wszystkich kreacji zbierane są w panelu przez cały czas, nie tylko podczas testu, co ułatwia ocenę działania danego elementu w późniejszym okresie.

Przeczytaj więcej  o testach A/B/X.

2. Kreator spersonalizowanych banerów

Banery długo były synonimem archaicznej, jałowej komunikacji marketingowej, uosabiające podejście „dla każdego to samo”, w którym wszyscy odbiorcy, niezależnie od preferencji, dostają dokładnie te same komunikaty.

Ale to zmieniło się na zawsze z Marketing Automation. Banery możemy już personalizować: w danym miejscu na stronie www może się wyświetlać inna kreacja dla każdego użytkownika, dopasowana do jego zainteresowań. W praktyce oznacza to możliwość skorelowania banerów z segmentem, do którego należy dany klient, lub do etapu danej kampanii.

Zrzut ekranu 2015-11-17 16.05.08

Intuicyjny i przyjemny w obsłudze kreator spersonalizowanych banerów zachęci Cię do tworzenia większej ilości kreacji i dopasowywania ich do wiedzy, potrzeb i zaangażowania klientów. Dzięki temu możesz:

  • Stworzyć osobne banery dla lojalnych klientów, które będą widoczne tylko dla nich, a osobne kreacje przygotujesz dla osób odwiedzających stronę po raz pierwszy czy będących po pierwszym zakupie,
  • Dopasować baner do kategorii produktów, które kupił dany klient,
  • Wyświetlać banery dopasowane do miejsca zamieszkania użytkownika, dzięki czemu np. poinformujesz o akcji w sklepie stacjonarnym.

 

3. Zaawansowana analityka

W zakładce “Analityka” -> “Analityka bazy” znajdziesz kompleksową charakterystykę Twoich odbiorców. Ponadto dane przedstawione zostały na atrakcyjnych wizualnie wykresach, które obrazują trendy w Twojej bazie.

Jakie informacje możesz pozyskać?Zrzut ekranu 2015-11-17 15.16.57

  • Ilość kontaktów, w tym monitorowanych oraz wypisanych
  • Ewoluowanie tych parametrów na przestrzeni wybranego odcinka czasu (np. tygodnia, miesiąca, kwartału)
  • Porównanie informacji z danego odcinka czasu z poprzednim okresem (by porównać tempo wzrostu)
  • Liczbę kontaktów aktywnych
  • Wykaz aktywności kontaktów: w jakich godzinach i w jakich dniach są najbardziej aktywni?
  • Dane o subskrybentach: m.in. wykres przedstawiający powody wypisania się z listy.

 

4. Wizardy: uproszczona kreacja procesów marketingowych

Przygotowanie kluczowych form komunikacji marketingowej, emaili, autoresponderów, kampanii Lead Nurturing, właśnie stało się łatwiejsze. Uprościliśmy nasze kreatory drag&drop – teraz są jeszcze bardziej intuicyjne i przeprowadzają marketera krok po kroku przez wszystkie etapy: tworzenie treści, określanie zasad wysyłki czy wyświetlania, oraz analizę efektów. Ich obsługa nie wymaga żadnej wiedzy technicznej.uqelqv8hj4yslufc

Dzięki temu tworzenie nowych kreacji zajmuje chwilę, a Ty możesz przygotować ich więcej oraz wygodnie testować kilka wariantów jednej wiadomości.

Kreatory dostępne są na głównym ekranie aplikacji. Możesz tworzyć dowolną ilość wysyłek, kampanii i testów, a także masz cały czas dostęp do paneli analitycznych.

Przeczytaj więcej o nowych kreatorach procesów marketingowych

 

Testowaliście już nasze nowe funkcjonalności? Na którą czekaliście? Podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]