Jeśli myślisz, że automatyzacja marketingu jest trudna, skomplikowana i wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, to spójrz na nasze nowe kreatory i moduły. Dopracowaliśmy je tak, by były jeszcze bardziej intuicyjne i same prowadziły Cię krok po kroku po tworzeniu najważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Wprowadziliśmy też dodatkowe, nowe rozwiązania: wyczekiwane narzędzia do testów oraz SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI.
Stwórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe w Twoim E-commerce. Pobierz bezpłatnego ebooka.
1. Kreator testów A/B/X treści dynamicznych
Kreator umożliwia przeprowadzenie testów A/B/X następujących kreacji:
– banerów dynamicznych,
– landing pages,
– formularzy kontaktowych (zarówno na stronie www, jak i na popupach czy sidebarach).
W wygodnym kreatorze drag&drop możesz stworzyć dowolną ilość kreacji i na bieżąco śledzić ich skuteczność. Po zakończeniu testu system automatycznie zacznie wyświetlać lepiej konwertującą kreację, jednak przez cały czas masz możliwość zmiany wyświetlanego projektu.
Czemu służy ta funkcja? Kiedy zauważysz nieoczekiwany spadek skuteczności formularza czy landing page, które dotąd przynosiły świetne rezultaty, możesz szybko zareagować i zamieścić odrzuconą w testach kreację. Statystyki wyświetleń i konwersji dla wszystkich kreacji zbierane są w panelu przez cały czas, nie tylko podczas testu, co ułatwia ocenę działania danego elementu w późniejszym okresie.
Przeczytaj więcej o testach A/B/X.
2. Kreator spersonalizowanych banerów
Banery długo były synonimem archaicznej, jałowej komunikacji marketingowej, uosabiające podejście „dla każdego to samo”, w którym wszyscy odbiorcy, niezależnie od preferencji, dostają dokładnie te same komunikaty.
Ale to zmieniło się na zawsze z Marketing Automation. Banery możemy już personalizować: w danym miejscu na stronie www może się wyświetlać inna kreacja dla każdego użytkownika, dopasowana do jego zainteresowań. W praktyce oznacza to możliwość skorelowania banerów z segmentem, do którego należy dany klient, lub do etapu danej kampanii.
Intuicyjny i przyjemny w obsłudze kreator spersonalizowanych banerów zachęci Cię do tworzenia większej ilości kreacji i dopasowywania ich do wiedzy, potrzeb i zaangażowania klientów. Dzięki temu możesz:
- Stworzyć osobne banery dla lojalnych klientów, które będą widoczne tylko dla nich, a osobne kreacje przygotujesz dla osób odwiedzających stronę po raz pierwszy czy będących po pierwszym zakupie,
- Dopasować baner do kategorii produktów, które kupił dany klient,
- Wyświetlać banery dopasowane do miejsca zamieszkania użytkownika, dzięki czemu np. poinformujesz o akcji w sklepie stacjonarnym.
3. Zaawansowana analityka
W zakładce “Analityka” -> “Analityka bazy” znajdziesz kompleksową charakterystykę Twoich odbiorców. Ponadto dane przedstawione zostały na atrakcyjnych wizualnie wykresach, które obrazują trendy w Twojej bazie.
Jakie informacje możesz pozyskać?
- Ilość kontaktów, w tym monitorowanych oraz wypisanych
- Ewoluowanie tych parametrów na przestrzeni wybranego odcinka czasu (np. tygodnia, miesiąca, kwartału)
- Porównanie informacji z danego odcinka czasu z poprzednim okresem (by porównać tempo wzrostu)
- Liczbę kontaktów aktywnych
- Wykaz aktywności kontaktów: w jakich godzinach i w jakich dniach są najbardziej aktywni?
- Dane o subskrybentach: m.in. wykres przedstawiający powody wypisania się z listy.
4. Wizardy: uproszczona kreacja procesów marketingowych
Przygotowanie kluczowych form komunikacji marketingowej, emaili, autoresponderów, kampanii Lead Nurturing, właśnie stało się łatwiejsze. Uprościliśmy nasze kreatory drag&drop – teraz są jeszcze bardziej intuicyjne i przeprowadzają marketera krok po kroku przez wszystkie etapy: tworzenie treści, określanie zasad wysyłki czy wyświetlania, oraz analizę efektów. Ich obsługa nie wymaga żadnej wiedzy technicznej.
Dzięki temu tworzenie nowych kreacji zajmuje chwilę, a Ty możesz przygotować ich więcej oraz wygodnie testować kilka wariantów jednej wiadomości.
Kreatory dostępne są na głównym ekranie aplikacji. Możesz tworzyć dowolną ilość wysyłek, kampanii i testów, a także masz cały czas dostęp do paneli analitycznych.
Przeczytaj więcej o nowych kreatorach procesów marketingowych
Testowaliście już nasze nowe funkcjonalności? Na którą czekaliście? Podzielcie się wrażeniami!