W 1 kwartale 2014 roku, firma Benhauer, operator systemu marketing automation SALESmanago, wygenerowała 1,2 mln zł przychodu, co stanowi 280% wzrostu w stosunku do Q1 2013 i 300 tys zł zysku co stanowi 150% wzrost w stosunku tego samego okresu w ubiegłym roku. Liczba firm korzystających z SALESmanago wynosi już ponad 1000. W lutym w SALESmanago zainwestował Rafał Brzoska – założyciel Integer, który za 5 mln zł przejął 20% akcji spółki.
W Q1 ponad 200 nowych firm zostało klientami SALESmanago, wśród nich m.in. DUKA, Lech Poznań, Merlin.pl, Fru.pl, Home Broker i liczna grupa małych i średnich firm. Wg raportu amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się na 12 miejscu w globalnym rankingu systemów do automatyzacji marketingu.
– Rozwój rynku Marketing Automation w Polsce nabiera tempa. Coraz więcej marketerów zdaje sobie sprawę, że klasyczne podejście do marketingu i koncentracja na ściąganiu ruchu na stronę jest coraz mniej efektywne. Właściciele firm coraz częściej oczekują od działów marketingu zaangażowania w sprzedaż i w budowę trwale działających procesów marketingowych. W tym kontekście system do automatyzacji marketingu staje się bardzo ważnym aktywem w każdej firmie – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago Marketing Automation.
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313