28 mln zł przychodu i 1500 nowych klientów SALESmanago w 2016 roku

Krakowska spółka oferująca system do automatyzacji marketingu, 5 rok z rzędu zwiększyła swoje przychody o 100%. Całkowita liczba klientów to ponad 6000, a wśród nowych klientów znalazły się m.in. globalny Oriflame, największe hiszpańskie firmy takie jak Telefonica i Endesa, a w Polsce m.in. Amrest – skupiający takie marki jak KFC, Pizza Hut czy Starbucks. Zatrudnienie w spółce wzrosło z 60 osób w grudniu 2015 do 250 osób w listopadzie 2016 roku. Celem dla spółki na 2017 rok jest podwojenie przychodów kolejny raz i umacnianie pozycji lidera w segmencie marketing automation w Europie.

 

Ponad połowa z przychodów spółki jest realizowana na rynkach zagranicznych. A wśród nowej sprzedaży eksport stanowi prawie 70%. Sklepy internetowe i firmy B2C stanowią 80% klientów spółki i dlatego SALESmanago oferuje wyspecjalizowany zestaw narzędzi wspierających zwiększanie sprzedaży.

 

Zamykamy kolejny fantastyczny rok w SALESmanago. Udało się znacznie wzmocnić naszą pozycję w Europie i coraz więcej wiemy o tym jak skutecznie skalować nasz biznes. Na przyszły rok chcemy aby nasze przychody osiągnęły poziom ok 50-60 mln zł. Równolegle pracujemy nad kolejną rundą finansowania, co może znacząco zmienić perspektywę dla dalszego rozwoju spółki. – mówi Grzegorz Błażewicz – prezes zarządu i założyciel SALESmanago Marketing Automation. – Pamiętajmy jednak, że o sukcesie spółki stanowi nie tylko technologia, ale przede wszystkim wyjątkowi ludzie pracujący na rzecz SALESmanago.

 

W październiku ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 uznał SALESmanago Marketing Automation za 4. najszybciej rozwijającą się firmę w Polsce i 11. w Europie Centralnej. Z kolei w grudniu firma znalazła się na liście top 500 najszybciej rozwijających się firm całego regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), plasując się na 104 pozycji.

 

W globalnym rankingu systemów klasy marketing automation GetApp firmy Gartner, SALESmanago plasuje się na 3 miejscu wyprzedzając globalne systemy takie jak Marketo czy Pardot.

 

W 2016 roku platforma Marketing Automation pozyskała 25 milionów złotych finansowania od 3TS Capital Partners. Środki przeznaczone zostały na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję zagraniczną. W październiku, celem intensyfikacji działań na rynkach niemieckojęzycznych, firma założyła spółkę zależną SALESmanago GMBH z siedzibą w Berlinie, która zatrudnia kilka osób..

 

W 2016 roku SALESmanago wprowadziło na rynek szereg unikalnych funkcjonalności dla działów marketingu w sklepach internetowych i firmach B2C takich jak: chatboty z silnikami sztucznej inteligencji do automatycznego prowadzenia procesu sprzedażowego online, integrację z Facebook Ads, czy unikalny na światową skalę moduł automatyzacji RFM, w oparciu o który firma rozwija własną koncepcję marketingową o nazwie Customer Value Marketing.

 

SALESmanago jest sponsorem grup młodzieżowych piłki ręcznej w Pałacu Młodzieży Tarnów, młodzieżowej szkółki piłkarskiej Polonia Kraków oraz aktywnie wspiera fundację Piękne Anioły.

 

W listopadzie 2016 roku PWN wydał pierwszą w Polsce publikację pt. Rewolucja z Marketing Automation autorstwa i pod redakcją Grzegorza Błażewicza.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago Marketing Automation to najszybciej rozwijająca się platforma do automatyzacji marketingu w Europie. Firma założona w 2011, z siedzibą główną w Krakowie, zatrudnia obecnie ponad 200 osób w oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rumunii i Indiach. Z usług firmy korzysta ponad 6000 firm w 40 krajach, z czego duża część klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe. Do głównych klientów zaliczyć można takie firmy jak Orange, T-Mobile, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, Link4, RWE, Toys R Us, Praktiker, Oriflame, Amrest czy Telefonica. SALESmanago uzyskało wsparcie inwestycyjne w dwóch rundach od Integer ($2,5mln w marcu 2014) i 3TS (Cisco, EIF; $6mln w marcu 2016). SALESmanago wyróżniają unikalne funkcjonalności, takie jak: Customer Value Marketing, RFM marketing automation, oparte na sztucznej inteligencji boty Facebook, mobile marketing automation, analityka i personalizacja predyktywna.

 

www.salesmanago.com www.appmanago.com

 

Więcej informacji

 

Założyciel i Prezes Zarządu, Grzegorz Błażewicz

email: greg@salesmanago.com

tel: +48 500 160 611

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]