Starasz się czytać na bieżąco najważniejsze blogi i portale o marketingu? Nie pozwól, by umknęły Ci ciekawe wpisy. Dlatego przygotowaliśmy zestaw najlepszych i najbardziej przydatnych artykułów o marketingu, które pojawiły się w lipcu 2015. Byłoby szkoda je przegapić!
Podzieliliśmy listę na teksty po angielsku i po polsku.
Po angielsku
Znacie tę postać? Blake Mycoskie zmienił sposób, w jaki myślimy o kupowaniu i pomaganiu innym. Jego firma, TOMS, łączy filantropię z biznesem: do każdej kupionej u nich pary, druga wysyłana jest argentyńskim dzieciom.
Praktyczne porady, jak stworzyć niezwykłe doświadczenie zakupowe. Pobierz darmowego ebooka
Czyli podstawy planowania budżetu dla początkujących przedsiębiorstw z dużymi ambicjami. Znajdziesz tu pytania, na które powinieneś znaleźć odpowiedź, oraz praktyki, które warto naśladować.
Marketing treści cierpi często z powodu izolowania go od analityki oraz braku precyzyjnego planowania. W artykule znajdziesz świetne pomysły na to, jak o treściach pomyśleć inaczej. Czy wykorzystujesz wiedzę o klientach w content marketingu? Czy personalizujesz treści? Zacznij!
- Masz firmę typu SaaS? Zwiększ otwieralność swoich maili
Ile razy zapisałeś się na okres próbny, po czym zupełnie zlekceważyłeś sprawę? Na KISSmetrics świetny tekst o tym, w jaki sposób tworzyć wiadomości powitalne, by Twoi klienci nie postępowali w ten sposób.
Dziennikarze i marketerzy tak naprawdę robią to samo: komunikują się z publicznością. Jak robić to lepiej? Podpowiada Natasha D. Smith.
Scott Brinker rekonstruuje i komentuje (na stronie możecie też zobaczyć wideo) wystąpienie Tony’ego Ralpha z Netflixa na konferencji MarTech w San Francisco.
Zastanawiasz się, jak można praktycznie wykorzystać Instagram? Na Adweek o ryzykownej kampanii Old Spice.
Na Marketing Profs o tym, skąd pozyskiwać nowe kontakty w sieci i jak mierzyć skuteczność działań.
Znacie? To posłuchajcie jeszcze raz: czemu marketing i sprzedaż muszą iść ręka w rękę i jak to osiągnąć.
Dobre praktyki linkowania sprawią, że Twoje treści będą lepiej wyszukiwalne. Jak łącyzc tworzenie treści i SEO podpowiada absolutny mistrz – Neil Patel.
Tak! Klienci szukają unikalnych przedmiotów i małych biznesów. Dla sporej grupy konsumentów najważniejsze jest przekonanie, że kupują coś wyjątkowego i niepowtarzalnego. Oni właśnie są ogromną szansą dla małych e-commerce.
Coraz więcej wiemy o mechanizmach uwagi i o działaniu naszego mózgu, mamy też za sobą pierwsze próby adaptacji tych dyscyplin do marketingu. Jak te projekty wyglądają dzisiaj?
Jak w świetle najnowszych badań powinna dziś wyglądać podróż zakupowa i w wielu kanałach i na wielu urządzeniach.
Po polsku
Martyna Krajewska o jednym z najpotężniejszych marketingowych narzędzi. Ciekawe sugestie i konkretne przykłady!
Na Why So Social przeczytasz obszerny tekst o tym, jak Polacy korzystają z social media. Pora na remanent w Waszych mediach społecznościowych.
Na tapecie: filmy. Zobacz, czy jesteś przygotowany na nowy algorytm wyświetlania wideo.
Pijaru Koksu opisuje świetne kampanie, które pokazują ludzką, emocjonalną, nieoficjalną twarz marek, m.in. IKEA czy Tymbarku.
Na naszym blogu
W lipcu na naszym blogu najchętniej czytaliście wpisy:
22 sprawdzone sposoby na nieskuteczny i wkurzający email marketing
10 najzabawniejszych kampanii marketingowych
W komentarzach jak zawsze miejsce dla Was: dzielcie się tekstami i blogami, które polecacie!