15 najciekawszych artykułów o nowych technologiach i digital marketingu: Październik 2016

Okres jesienno-zimowej szarugi w pełni: dni krótkie, noce długie, ergo mniej rozpraszaczy i więcej czasu na rozwój profesjonalnych umiejętności. Wykorzystajmy dobrze ten czas – nacieszmy się popołudniami z lekturą ciekawych artykułów branżowych.

 

 

 


Pobierz naszego najnowszego ebooka: Wszystko o CVM


 

1. Infografiki mają tę moc

 

Wiadome – jeden obrazek/schemat powie więcej niż tysiąc słów a dodatkowo ma kilkukrotnie większą moc przyciągania. Przykłady bezpłatnych narzędzi do infografik znajdziesz w tym artykule.

 

2. Web pushe – dlaczego warto je mieć

 

Web pushe są istotnym kanałem marketingu. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak działają i jakie przynoszą efekty? 

 

3. Web Pushe i Marketing Automation?

 

Platformy Marketing Automation pomagają nie tylko zaplanować i nadzorować złożone kampanie edukacyjne, czy promocyjne, ale także adresować przekaz do ogromnej grupy kontaktów anonimowych. Jednym z nowszych rynkowych odkryć sa powiadomienia push dla przeglądarek. Zdecydowaliśmy się wprowadzić je jako nową funkcję do naszej platformy. W artykule podpowiadamy jak wykorzystać tytułowe kombo, by dotrzeć do anonimowych użytkowników.

 

4. Jak zarobić na patriotycznych akcentach w marketingu

 

Patriotyzm jako skuteczny przewodni motyw kampanii marketingowej? Oceńcie sami: w tym artykule opisy kampanii firm indyjskich oparte na emblematach narodowych.

 

5. Wybierz kolor swojej grupy targetowej z Facebookiem

 

Facebook wprowadza kontrowersyjny filtr do swoich Custom Campaigns: teraz można wyselekcjonować grupę docelową na podstawie etnicznego pochodzenia odbiorcy. Etyczne czy nie? Skuteczne czy nie? Co myślicie?

 

6. Bezgotówkowe społeczeństwo

 

Przyszłość przyniesie koniec gotówkowych zakupów. To wiecie. Ale czy wiecie że w niektórych krajach to już rzeczywistość? Skandynawski prymus nowoczesności, Szwecja, jest pierwszym tego typu krajem na świecie.

 

7. Szybciej na lotnisku dzięki sztucznej inteligencji

 

Kontrola bezpieczeństwa z użyciem Sztucznej Inteligencji (AI) – zobacz jak działa wynalazek startupu założonego przez Bill’a Gates’a. Może skrócić proces kontroli nawet do ułamków sekund.

 

8. Autonomiczne samochody nadchodzą

 

Kolejny artykuł o botach i AI. Pierwsze próby wprowadzenia samochodów które nie potrzebują kierowcy (self-driving vehicles) trwają od kilku lat. Pojawiają się coraz doskonalsze modele, wykonywane są coraz dokładniejsze analizy wprowadzenia pod kątem przepisów prawa czy bezpieczeństwa. Ten artykuł dostarcza mocny wrap-up w tym temacie.

 

9. 10 top aplikacji października na Androida

 

Zobacz top 10 październikowych aplikacji na Androida, m.in: narzędzie do tworzenia gifów czy bezpłatne minikursy LinkedIn.

 

10. Publikujesz viral post? Masz niskie IQ

 

Studenci Uniwersytetu Harvarda sprawdzają obywatele którego kraju wygrają niechlubny konkurs na liczbę udostępnień viralu na Facebooku. Czy udostępnianie virali rzeczywiście świadczy o niskim IQ czy może o wysokim poziomie wrażliwości społecznej danej nacji?

 

11. Autorytet lekarza uratowany

 

Lekarze mogą spać spokojnie – wciąż są lepsi w stawianiu diagnoz od maszyn – dowodów dostarcza artykuł Huffington Post.

 

12. Sprawdź funkcje nowego telefonu Google’a

 

Google Pixel już jest! Zapoznajcie się!

 

13. Najpopularniejsze w sieci artykuły o Polsce i Polakach

 

Mamy patriotyczne postanowienie na 11 listopada: co miesiąc będziemy publikować jeden post o osiągnięciach Polaków w dziedzinie nowych technologii. W tym miesiącu ścieżki rowerowe, wykonane z materiału który absorbując energię słoneczną świeci!

 

14. Nie bądź nudziarzem!

 

Ciężko się przyznać do nudziarstwa, ale jest to pierwszy krok transformacji w super-markę. Me Marketing Services uczy jak zdynamizować strategię marketingową, żeby nie wpaść do worka pełnego flaków z olejem, a co ważniejsze podaje konkretne przykłady działań.

 

15. Skaner linii papilarnych w każdym telefonie!

 

Skaner linii papilarnych jest teraz dostępny nie tylko dla posiadaczy drogich smartfonów. Teraz możesz zainstalować go jako aplikację na każdy telefon z systemem Android 6.0 i nowszym.

 

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]