15 najciekawszych artykułów o marketingu i nowych technologiach listopad 2016

Wirtualna rzeczywistość, post-prawda, walka z fałszywymi newsami – tym żył internet w tym miesiącu. Zachęcamy do czytania!

 

  1. Polski komputer na liście top 500 najszybszych komputerów świata
    Superkomputer “Prometeusz” stworzony na podstawie pomysłu Cyfronet AGH w Krakowie znalazł się w rankingu 500 komputerów o najwyższej mocy obliczeniowej na świecie, plasując się na wysokiej, bo 59. pozycji. Jaka jest moc tego urządzenia? Jaka szybkość obliczeń? Jak stworzono ten komputer? Czytajcie i bądźcie dumni!
  2. Najnowsze trendy w rozwoju wirtualnej rzeczywistości
    Ostatnio słowo wirtualna rzeczywistość odmieniana jest przez wszystkie przypadki. Dlaczego? Jak do tego doszło? Jakie trendy rozwoju w najbliższej przyszłości?
  3. “Video first”  to hasło strategii Facebook na rok 2017
    “Video first” to oficjalne hasło strategii Facebooka na rok 2017. Chcesz wiedzieć co to znaczy? Przeczytaj cały artykuł, aby poznać odpowiedź na te pytania!
  4. Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość w swojej kolejnej kampanii marketingowej
    Trochę więcej w temacie wirtualnej rzeczywistości –  tym razem pod kątem marketerów. Porady w praktycznym zastosowaniu VR w marketingu.
  5. Komputery kwantowe coraz bliżej
    Microsoft jest już tylko o krok od przejścia z fazy badań do fazy wprowadzenia na rynek komputerów kwantowych. Jak duży krok? Przeczytajcie.
  6. Ta reklama Allegro podbija Internet.
    Allegro strzeliło w dziesiątkę ze swoją nową reklamą świąteczną. Jest nostalgiczna, a jednocześnie ciepła i rodzinna. Dla Polaków niesie dodatkowe wartości. Więcej takich reklam!
  7. 10 porad dla skutecznego Google Search
    Oczekiwałeś więcej od swojego ostatniego wyniku wyszukiwania na Google Search? Jeżeli tak to ten artykuł jest dla Ciebie.
  8. Google wprowadza nową strategię wycelowaną w zwalczanie stron publikujących nieprawdziwe wiadomości
    Rozróżnienie prawdziwych od fałszywych newsów nastręcza coraz większych trudności, a Internet jest nimi zalewany. Google w odróżnieniu od np. Facebooka wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu. Przeczytaj jak to robią.
  9. Post prawda, nie kłamstwo
    Termin “post prawda” został uznany przez słowniki Oxford Dictionaries słowem roku 2016. Dlaczego? Słowo to zanotowało najwyższy, bo aż 2 000% wzrost w użyciu w porównaniu z rokiem 2015. Ważny i kontrowersyjny termin istnienia którego powinien być świadomy każdy z nas.
  10. Czy rok 2017 będzie przełomowy dla Nokii?
    Na początku roku 2017 Nokia wprowadzi telefony oparte na Androidzie. Przeczytaj o tym jak zdetronizowany światowy gigant rynku komórkowego walczy o powrót na podium.
  11. Czy Apple przeniesie produkcję do Stanów Zjednoczonych?
    Wiele się ostatnio mówi o relokacji produkcji Apple’a do Stanów Zjednoczonych. To o tyle ciekawe, że analizy finansowe wyraźnie pokazują straty spowodowane takim rozwiązaniem. Czyżby polityczna presja?
  12. Już jest: Raport Social Media 2016
    Zachęcamy do zapoznania się z wyczerpującym raportem dot. mediów społecznościowych. Przy okazji mała autoreklama – jako uzupełnienie w temacie social media proponujemy nasz blogowy artykuł
  13. Dziewczyny które władają Internetami
    Inspiracja dla każdej z nas: historie 50 najbardziej wpływowych kobiet digital marketingu.
  14. Marketerze – tych umiejętności szukają Twoi pracodawcy
    Jakie umiejętności docenią Twoi pracodawcy?
  15. Kupuj bezpośrednio od rolnika
    W końcu jest: aplikacja Aussie Foods która pozwala ominąć pośredników w sprzedaży, znacząco wspierając rentowność małych, ekologicznych firm rolniczych.

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]