15 najciekawszych artykułów o marketingu i nowych technologiach listopad 2016

Wirtualna rzeczywistość, post-prawda, walka z fałszywymi newsami – tym żył internet w tym miesiącu. Zachęcamy do czytania!

 

  1. Polski komputer na liście top 500 najszybszych komputerów świata
    Superkomputer “Prometeusz” stworzony na podstawie pomysłu Cyfronet AGH w Krakowie znalazł się w rankingu 500 komputerów o najwyższej mocy obliczeniowej na świecie, plasując się na wysokiej, bo 59. pozycji. Jaka jest moc tego urządzenia? Jaka szybkość obliczeń? Jak stworzono ten komputer? Czytajcie i bądźcie dumni!
  2. Najnowsze trendy w rozwoju wirtualnej rzeczywistości
    Ostatnio słowo wirtualna rzeczywistość odmieniana jest przez wszystkie przypadki. Dlaczego? Jak do tego doszło? Jakie trendy rozwoju w najbliższej przyszłości?
  3. “Video first”  to hasło strategii Facebook na rok 2017
    “Video first” to oficjalne hasło strategii Facebooka na rok 2017. Chcesz wiedzieć co to znaczy? Przeczytaj cały artykuł, aby poznać odpowiedź na te pytania!
  4. Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość w swojej kolejnej kampanii marketingowej
    Trochę więcej w temacie wirtualnej rzeczywistości –  tym razem pod kątem marketerów. Porady w praktycznym zastosowaniu VR w marketingu.
  5. Komputery kwantowe coraz bliżej
    Microsoft jest już tylko o krok od przejścia z fazy badań do fazy wprowadzenia na rynek komputerów kwantowych. Jak duży krok? Przeczytajcie.
  6. Ta reklama Allegro podbija Internet.
    Allegro strzeliło w dziesiątkę ze swoją nową reklamą świąteczną. Jest nostalgiczna, a jednocześnie ciepła i rodzinna. Dla Polaków niesie dodatkowe wartości. Więcej takich reklam!
  7. 10 porad dla skutecznego Google Search
    Oczekiwałeś więcej od swojego ostatniego wyniku wyszukiwania na Google Search? Jeżeli tak to ten artykuł jest dla Ciebie.
  8. Google wprowadza nową strategię wycelowaną w zwalczanie stron publikujących nieprawdziwe wiadomości
    Rozróżnienie prawdziwych od fałszywych newsów nastręcza coraz większych trudności, a Internet jest nimi zalewany. Google w odróżnieniu od np. Facebooka wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu. Przeczytaj jak to robią.
  9. Post prawda, nie kłamstwo
    Termin “post prawda” został uznany przez słowniki Oxford Dictionaries słowem roku 2016. Dlaczego? Słowo to zanotowało najwyższy, bo aż 2 000% wzrost w użyciu w porównaniu z rokiem 2015. Ważny i kontrowersyjny termin istnienia którego powinien być świadomy każdy z nas.
  10. Czy rok 2017 będzie przełomowy dla Nokii?
    Na początku roku 2017 Nokia wprowadzi telefony oparte na Androidzie. Przeczytaj o tym jak zdetronizowany światowy gigant rynku komórkowego walczy o powrót na podium.
  11. Czy Apple przeniesie produkcję do Stanów Zjednoczonych?
    Wiele się ostatnio mówi o relokacji produkcji Apple’a do Stanów Zjednoczonych. To o tyle ciekawe, że analizy finansowe wyraźnie pokazują straty spowodowane takim rozwiązaniem. Czyżby polityczna presja?
  12. Już jest: Raport Social Media 2016
    Zachęcamy do zapoznania się z wyczerpującym raportem dot. mediów społecznościowych. Przy okazji mała autoreklama – jako uzupełnienie w temacie social media proponujemy nasz blogowy artykuł
  13. Dziewczyny które władają Internetami
    Inspiracja dla każdej z nas: historie 50 najbardziej wpływowych kobiet digital marketingu.
  14. Marketerze – tych umiejętności szukają Twoi pracodawcy
    Jakie umiejętności docenią Twoi pracodawcy?
  15. Kupuj bezpośrednio od rolnika
    W końcu jest: aplikacja Aussie Foods która pozwala ominąć pośredników w sprzedaży, znacząco wspierając rentowność małych, ekologicznych firm rolniczych.

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]