Aż 50% od wartości sprzedanych licencji mogą zarobić resellerzy w nowym przebudowanym programie partnerskim SALESmanago, największego europejskiego systemu klasy marketing automation, z którego korzysta ponad 2000 firm w ponad 30 krajach. Producentem systemu jest polska firma Benhauer, która od 3 lat regularnie powiększa swoje przychody o 100%. Wg firmy analitycznej Gartner marketing automation jest aktualnie najszybciej na świecie rosnącym segmentem oprogramowania w kategorii CRM.
Spółka Benhauer została założona w 2011 roku i jej klientami są największe polskie firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Yves Rocher, Rainbow Tours, Merlin.pl, Aviva oraz tysiące małych i średnich firm. Inwestorem w spółce jest Rafał Brzoska, szef i założyciel firmy InPost i Paczkomatów. W programie partnerskim uczestniczy aktualnie ponad 200 firm, wśród których są największe agencje marketingowe w Polsce i liczna grupa integratorów IT oraz dystrybutorów IT.
– Bardzo cieszymy się, że po zbudowaniu samodzielnie praktycznie od zera rynku marketing automation w Polsce i pokazaniu proof of concept na bezpośredniej sprzedaży systemu SALESmanago dołączyła do nas grupa partnerów, którzy razem z nami rozwijają sprzedaż naszego systemu – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes firmy Benhauer. – W nowym otwarciu programu partnerskiego pragniemy, aby jego konstrukcja umożliwiała budowanie i rozwijanie firmy partnera praktycznie w całości o koncepcję sprzedaży i obsługi systemu SALESmanago Marketing Automation.
Dotychczasowa stawka prowizyjno-rabatowa dla partnera przy sprzedaży w modelu SaaS wynosiła 25% od wartości comiesięcznej fakturacji klienta końcowego. W nowym Programie Partnerskim, Partner już przy podpisaniu umowy otrzymuje 30% prowizji lub rabatu na zakup i może z łatwością osiągnąć poziom 40% przy realizacji określonych działań marketingowych na rzecz SALESmanago. Po przekroczeniu progu 5 tys. obrotu miesięcznie partner działa na łącznej stawce 45% prowizji lub rabatu, jeśli podpisuje umowę bezpośrednio z klientem.
Przy sprzedaży wdrożeń w modelu dedykowanym dzięki połączeniu stawki za sprzedaż systemu i stawki za działania marketingowe partner otrzymuje prowizję lub rabat wynoszący 50%. W tym modelu, przy sprzedaży zaledwie 8 wdrożeń systemu i sprzedaży usług dodanych Partner osiąga roczny obrót na poziomie ponad 1 mln zł.
Partner otrzymuje prowizje od sprzedaży licencji przez cały okres obowiązywania umowy z klientem. Dodatkowo może świadczyć różnorodne usługi dodatkowe w zakresie consultingu, marketingu i wsparcia programistycznego oraz hostingu.
Benhauer zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie sprzedaży dla każdego Partnera oraz szkolenia sprzedażowe i szkolenia z obsługi systemu.
System SALESmanago Marketing Automation identyfikuje i monitoruje osoby pojawiające się na stronie WWW klienta i dzięki bezpośredniej integracji z systemami CRM/ERP klienta buduje kompletne profile behawioralno-transakcyjne klientów i potencjalnych klientów. Na tej podstawie system generuje automatyczne personalizowane 1-to-1 akcje marketingowe i dostarczanie oferty we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych: e-mail, strona WWW, mobile, social media, sieci reklamowe i w kanale sprzedaży bezpośredniej (call center).
Jak zostać Partnerem SALESmanago?
Aby dołączyć do Programu Partnerskiego SALESmanago wystarczy napisać do nas na adres: partner@salesmanago.pl wówczas skontaktujemy się z Państwem aby przedstawić program.