100% wzrost wynagrodzeń dla resellerów w nowym programie partnerskim SALESmanago – zwiększaj przychody i rozwijaj swój biznes wokół marketing automation

mrówkiAż 50% od wartości sprzedanych licencji mogą zarobić resellerzy w nowym przebudowanym programie partnerskim SALESmanago, największego europejskiego systemu klasy marketing automation, z którego korzysta ponad 2000 firm w ponad 30 krajach. Producentem systemu jest polska firma Benhauer, która od 3 lat regularnie powiększa swoje przychody o 100%. Wg firmy analitycznej Gartner marketing automation jest aktualnie najszybciej na świecie rosnącym segmentem oprogramowania w kategorii CRM.

Spółka Benhauer została założona w 2011 roku i jej klientami są największe polskie firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Yves Rocher, Rainbow Tours, Merlin.pl, Aviva oraz tysiące małych i średnich firm. Inwestorem w spółce jest Rafał Brzoska, szef i założyciel firmy InPost i Paczkomatów. W programie partnerskim uczestniczy aktualnie ponad 200 firm, wśród których są największe agencje marketingowe w Polsce i liczna grupa integratorów IT oraz dystrybutorów IT.

– Bardzo cieszymy się, że po zbudowaniu samodzielnie praktycznie od zera rynku marketing automation w Polsce i pokazaniu proof of concept na bezpośredniej sprzedaży systemu SALESmanago dołączyła do nas grupa partnerów, którzy razem z nami rozwijają sprzedaż naszego systemu – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes firmy Benhauer. – W nowym otwarciu programu partnerskiego pragniemy, aby jego konstrukcja umożliwiała budowanie i rozwijanie firmy partnera praktycznie w całości o koncepcję sprzedaży i obsługi systemu SALESmanago Marketing Automation.

Dotychczasowa stawka prowizyjno-rabatowa dla partnera przy sprzedaży w modelu SaaS wynosiła 25% od wartości comiesięcznej fakturacji klienta końcowego. W nowym Programie Partnerskim, Partner już przy podpisaniu umowy otrzymuje 30% prowizji lub rabatu na zakup i może z łatwością osiągnąć poziom 40% przy realizacji określonych działań marketingowych na rzecz SALESmanago. Po przekroczeniu progu 5 tys. obrotu miesięcznie partner działa na łącznej stawce 45% prowizji lub rabatu, jeśli podpisuje umowę bezpośrednio z klientem.

Przy sprzedaży wdrożeń w modelu dedykowanym dzięki połączeniu stawki za sprzedaż systemu i stawki za działania marketingowe partner otrzymuje prowizję lub rabat wynoszący 50%. W tym modelu, przy sprzedaży zaledwie 8 wdrożeń systemu i sprzedaży usług dodanych Partner osiąga roczny obrót na poziomie ponad 1 mln zł.

Partner otrzymuje prowizje od sprzedaży licencji przez cały okres obowiązywania umowy z klientem. Dodatkowo może świadczyć różnorodne usługi dodatkowe w zakresie consultingu, marketingu i wsparcia programistycznego oraz hostingu.

Benhauer zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie sprzedaży dla każdego Partnera oraz szkolenia sprzedażowe i szkolenia z obsługi systemu.

System SALESmanago Marketing Automation identyfikuje i monitoruje osoby pojawiające się na stronie WWW klienta i dzięki bezpośredniej integracji z systemami CRM/ERP klienta buduje kompletne profile behawioralno-transakcyjne klientów i potencjalnych klientów. Na tej podstawie system generuje automatyczne personalizowane 1-to-1 akcje marketingowe i dostarczanie oferty we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych: e-mail, strona WWW, mobile, social media, sieci reklamowe i w kanale sprzedaży bezpośredniej (call center).

Jak zostać Partnerem SALESmanago?

Aby dołączyć do Programu Partnerskiego SALESmanago wystarczy napisać do nas na adres: partner@salesmanago.pl wówczas skontaktujemy się z Państwem aby przedstawić program.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]