SALESmanago zintegrowane z ponad 300 innymi systemami poprzez Zapier. Poznaj nowe możliwości.

Teamwork and integration conceptIntegracja pozwala na wymianę danych pomiędzy SALESmanago i każdą inną aplikacją połączoną z Zapier. Wśród ponad 300 systemów znajdują się takie jak Mailchimp, Gotowebinar, Twitter, Gmail, Paypal czy Zoho CRM. Zapier to jedna z największych platform internetowych pozwalających w prosty sposób łączyć ze sobą różne aplikacje i automatyzować wymianę danych pomiędzy nimi.

Jak to działa?

Dostawcy oprogramowanie integrują swoje system bezpośrednio z platformą Zapier. Ona stanowi uniwersalny integrator, który przekazuje dane na określonych wcześniej zasadach pomiędzy różnymi systemami. Obecnie połączonych jest ponad 300 systemów co sprawia, że możliwości automatyzacji i wymiany danych stają się praktycznie nie ograniczone.

Od czego zacząć?

Oczywiście potrzebujemy konta w SALESmanago. Założyć je można bezpłatnie na testowy okres 30-dni TUTAJ. Następnie zakładamy konto na platformie Zapier i łączymy je z SALESmanago podając kilka podstawowych parametrów:

  • Nazwę konta (może być dowolna, służy on nam do identyfikacji kont na liście)
  • Api Key i Api secret (oba parametry znajdziemy w zakładce integracja w SALESmanago)
  • Identyfikator serwera (musi być zgodny z endpoint z ww. zakładki)

zapier_gmail

Po zatwierdzeniu SALESmanago automatycznie integruje się z Zapier i jest gotowe do wymiany danych.

Co dalej? Jak tworzyć połączenia?

Teraz łączymy pozostałe systemy i rozwiązania, z których korzystamy i możemy przejść do tworzenia połączeń pomiędzy nimi. Proces jest bardzo intuicyjny. Wybieramy dwie aplikacje i określamy jaki triger ma wywoływać jaką akcję:

zapier_force_sales

Po zapisaniu mamy gotowe połączenie a dane synchronizowane będą raz na 15 minut.

Kilka przykładowych połączeń

1. Kiedy nowy unikalny adres napisze do nas wiadomość na Gmail zostanie dodany do SALESmanago.

zapier_gmail22. Kiedy nowa osoba zarejestruje się na webinar w GTW zostanie automatycznie dodana do SALESmanago.

3. Kiedy kontakt zostanie dodany do SALESmanago, automatycznie trafi do zintegrowanego CRM.

zapier_sales_force4. Każdy nowy kontakt, który zapisze się do newslettera w Mailchimp trafi SALESmanago.

5. Informacja o dodaniu zamówienia i o jego opłaceniu w sklepie internetowy Shopify trafi automatycznie do SALESmanago w formie tagu przypisanego do odpowiedniego kontaktu.

6. Każdy nowy pozyskany lead przez Slideshare trafi do SALESmanago, które uruchomi odpowiednie procesy marketingowe.

zapier_slide

 

 

Dla każdego połączenia możemy dodać zaawansowane filtry, aby doprecyzować wykonywanie działań. Dobrą praktyką jest tagowanie kontaktów przekazywanych do SALESmanago. Dzięki temu są one automatycznie oznaczane w systemie, a Ty wykorzystując zdarzenie w SALESmanago „Kontakt został otagowany” możesz dalej automatyzować proces komunikacji i zarządzania kontaktem tworząc reguły automatyzacji. Przykładowa reguła poniżej:

reguła_zap

 

W razie wszelkich pytań zachęcamy do kontaktu z bok@salesmanago.pl

 

Masz pomysł na ciekawe wykorzystanie nowych możliwości? Podziel się nim z nami w komentarzach.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]