SALESmanago w zasięgu kciuka – poznaj naszą nową aplikację


Jesteśmy przywiązani do naszych urządzeń mobilnych – to fakt, którego nie można zignorować. Kilka lat temu pojawił się interesujący trend: BYOD (Bring Your Own Device – przynieś własny sprzęt). W skrócie: pracodawcy zezwolili swoim pracownikom korzystać z tych urządzeń, które preferują do pracy. Pomimo pewnych obaw dotyczących bezpieczeństwa danych, BYOD stał się niezmiernie popularnym trendem, nie tylko zwykłą fanaberią. Nawet teraz spoglądam na mojego kolegę używającego prywatnego Maca zamiast firmowego peceta, a ja na moim smartfonie mam skonfigurowaną pocztę służbową. Nie jesteśmy odosobnionymi przypadkami tu, w SALESmanago. W niektórych miejscach na świecie liczba urządzeń prywatnych w sieciach korporacyjnych przewyższa 80%!

 

Trend BYOD to nie jedyny powód, dla którego wprowadziliśmy aplikację SALESmanago. Wiemy, że skuteczny sprzedawca lub marketer potrzebuje dostępu do bazy danych w każdym momencie. Pomimo, że SALESmanago jest dostępne z poziomu urządzeń mobilnych, zarządzanie pełną platformą do automatyzacji marketingu na wąskim ekranie smartfona lub tabletu nie jest najwygodniejszym sposobem korzystania z niej. Dlatego też, zebraliśmy najczęściej używane funkcje oraz narzędzia i umieściliśmy je w naszej szybkiej i eleganckiej aplikacji mobilnej. Zobaczcie co wymyśliliśmy!

gora

 

Twoje ulubione funkcje w zasięgu kciuka Wyjeżdżając w delegację zawsze zabieramy ze sobą podręczne zestawy przydatnych narzędzi. Dlaczego by nie przełożyć tego na język oprogramowania? Instalując aplikację SALESmanago możesz nosić w kieszeni spodni swój CRM i panele analityczne email marketingu, dzięki czemu możesz korzystać z najważniejszych danych niezależnie od Twojej lokalizacji. Co ważniejsze, aplikacja nie jest osobnym produktem, tylko integralną częścią pełnej platformy SALESmanago.

Jakie realne korzyści z tego płyną? Przede wszystkim, możliwość zarządzania systemem CRM bez zbędnego zmaieszania z importem/eksportem danych. Po zalogowaniu uzyskujesz natychmiastowy dostęp do informacji o wszystkich posiadanych leadach, z uwzględnieniem ich scoringu, danych kontaktowych czy tagów. Po drugie, aplikacja nie jest stroną internetową ściśniętą do rozmiaru smartfona, ale odrębnym produktem dostosowanym do środowiska mobilnego. Dzięki temu jest szybka, przyjazna w obsłudze, i co najważniejsze, dostępna na wyciągnięcie palca!

1

 

Onboarding Ponieważ aplikacja została zaprojektowana jako kieszonkowa wersja platformy i jest adresowana do naszych klientów, którzy już umieją poruszać się po systemie, rejestracja nie jest skomplikowana. Po pobraniu zaloguj się się za pomocą adresu email  i hasła do SALESmanago i już jesteś gotów do korzystania z systemu. Po zalogowaniu zobaczysz główny dashboard z ogólną analityką, dashboard CRM, gdzie znajdziesz potrzebne dane kontaktowe i dashboard email marketingu, na którym sprawdzisz najważniejsze statystyki dotyczące mailingów.  Aby poruszać się po aplikacji, wystarczy przesunąć palcem między ekranami i klikać interesujące szczegóły lub sekcje. W dolnej części ekranu znajdują się trzy ikony do przeskakiwania między ekranem głównym, CRM oraz email marketingiem.  

3

 

Estetyka Aplikacja została zaprojektowana w sposób klarowny, tak aby korzystanie z niej sprawiało przyjemność. Nie uderza w użytkowników feerią hipnotyzujących ikonek oraz krzykliwymi CtA. Zastosowane kolory spokojnej zieleni i czystej bieli nie rozpraszają podczas jej eksploatacji. Podobnie jak w przypadku nawigacji, wygląd stworzono w sposób przejrzysty, prosty i niedyspersyjny.

4

 

Funkcje aplikacji Jak wspomniano powyżej, na razie aplikacja służy przede wszystkim jako podręczny dostęp do CRMu i email marketingu. Pozwala na sprawdzenie szczegółowych danych kontaktowych wszystkich leadów i przypisanych im tagów, a także zapewnia użytkownikowi dostęp do pełnej analityki kampanii email. Jednakże, twórcy nie powiedzieli jeszcze swojego ostatniego słowa.

5

 

Łatwość obsługi Nasza aplikacja jest w pełni intuicyjna i prosta w eksploatacji. Dla tych, którzy korzystali z platformy SALESmanago wcześniej, nauczenie się jej będzie łatwizną, umilającą porę lunchu.

6

 

Złożoność  Pomimo swojej prostoty, aplikacja SALESmanago jest narzędziem w pełni funkcjonalnym. Daje dostęp do informacji o kontaktach w bazie i do analityki email marketingu z poziomu smartfona.

7

 

Język Polski i Angielski

Cena Darmowa

 

Ostatnie spostrzeżenia To jeszcze nie jest ostateczna forma aplikacji. W najbliższej przyszłości planujemy dodać kilka praktycznych funkcji. Bądźcie czujni!

 

itunes-button google-store-button

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]