Informacja prasowa: Kraków, 15 grudnia 2016

Ranking Deloitte po raz drugi w tym roku uznał nas za jedną z najszybciej rozwijających się firm: w październiku w  Europie Centralnej, a teraz również w całym regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). SALESmanago znalazło się na #104 pozycji z rocznym wzrostem przychodu na poziomie 976%.

Rankingi Deloitte Technology Fast 500™ publikowane dla poszczególnych regionów świata są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych tego typu raportów na rynku. W tym roku ranking ten jest publikowany już po raz szesnasty i obejmuje analizę firm z następujących branż: media, czyste technologie, sprzęt IT, software i life science.

Firmy z branży software zdominowały tegoroczny ranking, jednak najwyższe pozycje są okupowane przez firmy z branży producentów sprzętu IT, branży mediowej i czystych technologii. Firmy które znalazły się w rankingu pochodzą aż z 28 krajów, jednak czołówkę tworzą firmy praktycznie wyłącznie z regionu Europy Zachodniej, charakteryzującego się silnym publicznym wsparciem dla innowacji (Francja, Wielka Brytania, Holandia, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Niemcy, Belgia). Na tym tle wyróżnia się Turcja, która również znalazła się w pierwszej dziesiątce firm o największym wzroście przychodu w regionie.

Region EMEA charakteryzuje się dużą liczbą innowacyjnych, dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Mamy tu przecież takie kraje jak Niemcy, kraje skandynawskie, czy kraje Zatoki Perskiej. Biorąc pod uwagę tak silne otoczenie konkurencyjne firmy, jej  sukces w rankingu Deloitte jest tym bardziej znaczący, mówi założyciel i CEO SALESmanago, Grzegorz Błażewicz

 

O SALESmanago

SALESmanago Marketing Automation to najszybciej rozwijająca się platforma do automatyzacji marketingu w Europie. Firma założona w 2011, z siedzibą główną w Krakowie, zatrudnia obecnie ponad 230 osób w oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rumunii i Indiach. Z usług firmy korzysta ponad 5000 firm w 40 krajach, z czego duża część klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe. Do głównych klientów zaliczyć można takie firmy jak Orange, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, RWE, ToyR Us, Praktiker, czy Telefonica. SALESmanago uzyskało wsparcie inwestycyjne w dwóch rundach od Integer ($2,5mln w marcu 2014) i 3TS (Cisco, EIF; $6mln w marcu 2016).

 

Więcej informacji

Założyciel i Prezes Zarządu, Grzegorz Błażewicz

email: greg@salesmanago.com

tel: +48 500 160 611

www.salesmanago.com www.appmanago.com