SALESmanago jako jeden z pierwszych systemów na świecie udostępniło moduł bezpośrednio integrujący reklamy na Facebooku z procesami marketing automation. Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, marketerzy otrzymują możliwość znacznie skuteczniejszego, w pełni personalizowanego i zautomatyzowanego dotarcia do poszczególnych klientów i grup klientów.
Integracja ma na celu zaadresowanie luki w podejściu markerów do social media: podczas gdy większość z nich przyznaje, że korzysta z Facebooka w celach biznesowych, jedynie 45% uważa, że te działania przynoszą efekty (badanie Social Media Examiner, 2015).
Rozwiązanie SALESmanago polega na innowacyjnym połączeniu funkcji Facebook Custom Audiences z inteligentnym systemem automatycznego zarządzania kontaktami w poszczególnych segmentach. Automatyzacja wyświetlania reklam lub postów sponsorowanych może być oparta o dowolne dane gromadzone w SALESmanago, np. dane o zachowaniu na stronie, etap w kampanii sprzedażowej, na którym znajduje się klient czy zdarzenia zewnętrzne, jak bezpośredni kontakt z działem sprzedaży lub obsługi klienta.
„Analiza konkurencji oraz potrzeb marketerów doprowadziła do wniosku, że proste integracje z Facebook Ads umożliwiające tworzenie reklam nie wystarczają. Dlatego stworzyliśmy moduł, dzięki któremu można w pełni zautomatyzować reklamy na Facebooku, jednocześnie włączając je w komunikację one-to-one.” – mówi Katarzyna Rejdych, Product Analyst, SALESmanago Marketing Automation.
Całość procesu oraz kreacje tworzone są bezpośrednio w SALESmanago, bez konieczności przełączania się do panelu Facebook Ads. W systemie użytkownicy znajdą również pełną analitykę działań z wykorzystaniem tego kanału social media.
O SALESmanago
SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 5000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Wyjątkowe rozwiązania SALESmanago, takie jak technologia Digital Body Language i personalizacja w czasie rzeczywistym, pozwalają marketerom dostarczać punktowo indywidualnym klientom personalizowane i dopasowane oferty oraz treści we wszystkich kanałach, m.in. przez email marketing, dynamiczne treści na stronie www, sieci reklamowe czy sprzedaż bezpośrednią.
Według Datanyze SALESmanago zajmuje 6. miejsce na świecie wśród systemów , zaś Venturebeat Insights uznaje SALESmanago na za lidera automatyzacji marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw sektora B2C. Główna siedziba SALESmanago znajduje się w Krakowie. Spółka posiada również biura i spółki zależne w spółka w Nowym Jorku, Londonie i Bangalore. Więcej informacji: www.salesmanago.com, www.appmanago.com.
www.salesmanago.com, www.appmanago.com
Więcej informacji:
Ewa Wojciechowska
Email: ewa.wojciechowska@salesmanago.pl
Tel.: +48 533 650 610