Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientów.
Analiza przeprowadzona przez firmę Rainbow Tours i Benhauer pokazuje znaczny wzrost skuteczności e-mail marketingu w momencie przejścia z masowej komunikacji na punktową personalizowaną komunikację prowadzoną do konkretnych osób. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu systemu SALESmanago Marketing Automation, który na podstawie analizy tzw. Digital Body Language, czyli zachowania osoby na stronie www buduje dopasowaną ofertę a następnie wysyła ją do kontaktu we właściwym momencie.
– Proces zakupu wycieczki jest bardzo złożony. Klienci często powracają na stronę www w poszukiwaniu informacji i uzupełniają swoją wiedzę. Analiza zachowania klienta w takim momencie daje nam dodatkowe informacje, które pozwalają na precyzyjne konstruowanie oferty i prowadzenie dopasowanego email marketingu. W tym kontekście SALESmanago jako jedno z narzędzi marketingowych doskonale spełnia swoją rolę oszczędzając czas na wysyłkę i przypominanie się potencjalnemu klientowi. – mówi Michał Jaworski, Dyrektor ds. eCommerce w Rainbow Tours.
Dowiedz się więcej i wypróbuj e-mail marketing w SALESmanago ZA DARMO >
SALESmanago to pierwszy polski i jeden z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation. System analizuje tzw. Digital Body Language, czyli zachowanie osoby na stronie www, a następnie automatyzuje i personalizuje e-mail marketing, podaje dopasowane treści na stronach www i w kanale SMS. Z systemu korzysta ponad 400 firm w Polsce – m.in. Rainbow Tours, Multikino, Jean Louis David oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. Systemy Marketing Automation, wg raportów firm analitycznych Forrester i Gleanster, to najdynamiczniej rozwijający się obecnie obszar marketingu.