Proponowane pakiety usług Marketing Automation realizowanych przez Agencje marketingowe

Każda agencja marketingowa rozważająca poszerzenie swojej oferty o Marketing Automation, powinna zacząć od przygotowania szerokiego zakresu usług, które pozwolą zaspokoić potrzeby swoich klientów. Potrzeby Twoich klientów będą zależały głównie od ich rozmiaru i dostępnego budżetu, dlatego też potrzebujesz odpowiednio dużej ilości różnorodnych usług. Na szczęście systemy Marketing Automation, to bardzo elastyczne narzędzia, które dobrze sprawdzają się zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz w dużych firmach.

Automatyzacja marketingu może wesprzeć lub uzupełnić już świadczone przez Ciebie usługi, dzięki temu poprawisz wyniki osiągane przez Twoich klientów. Z drugiej strony oprócz zadowolenia klientów zyskasz również na większej wydajności Twojego zespołu. Dzięki Marketing Automation możesz usprawnić następujące obszary usług:

  • e-Mail Marketing: Zastąp tradycyjne wysyłki masowe progresywnymi programami Lead Nurturing, które realizowane przy pomocy Marketing Automation dostarczą treści, których chcą odbiorcy i w momencie kiedy ich oczekują.
  • strona WWW: Zastosowanie programów Lead Nurturing powoduje wzrost zaangażowania klientów, co bezpośrednio przekłada się na wzrost skuteczności strony internetowej w dostarczaniu SQL. Marketing Automation optymalizuje ten parametr, również dzięki wyświetlaniu indywidualnie dopasowanych treści na stronie WWW tj.: progresywnych formularzy, rekomendacji, ostatnio przeglądanych ofert etc.
  • systemy sprzedaży: Zwiększ skuteczność działu sprzedaży dostarczając potencjalnych klientów, którzy zostali wcześniej przygotowani do decyzji zakupowej i są na nią gotowi. Dzięki temu dział sprzedaży będzie mógł skupić całą swoją uwagę na najbardziej perspektywicznych klientach.

Przedstawione poniżej pakiety usług przedstawiają kompletne zestawy działań, które powinny być ujęte w strategii działań marketingowych zbudowanej wokół platformy Marketing Automation.

Usługi zawarte we wszystkich pakietach:

  • dokładne rozpoznanie Twojego clienta, jego potrzeb, możliwości i grupy docelowej;
  • dedykowany opiekun klienta;
  • integracja MA ze stroną internetową;
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń online realizowanych przez firmę Benhauer.
  • dostęp do zestawu najlepszych praktyk i zasobów wiedzy;
  • bieżąca analiza wskaźnika ROI.

Pakiet I: Podstawowa automatyzacja marketingu

Dla kogo?

Idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm o ograniczonych zasobach, które poszukują rozwiązania pozwalającego usprawnić proces pozyskiwania potencjalnych klientów. Firma nabywająca ten pakiet powinna posiadać zestaw treści wystarczający do przeprowadzenia każdego z etapów cyklu sprzedażowego. Równie ważne jest aby jasno ustalić cele działań marketingowych. Dodatkowo podobny pakiet działań można wdrożyć u firmy, która już korzysta z systemów Marketing Automation.

Oferowane usługi:

  • stworzenie podstawowych szablonów wiadomości email i ich wdrożenie;
  • monitorowanie kanału e-mail w czasie rzeczywistym;
  • podstawowy system scoringowy;
  • monitorowanie i identyfikowanie zachowania kontaktów w Internecie;
  • przygotowanie Landing Page dla kampanii eMail Marketingowych;
  • wdrożenie podstawowych formularzy;
  • pakiet godzin obsługi dedykowanej (X godzin).

Cena: 1000 zł/miesięcznie


Pakiet II: Średnio-zaawansowana automatyzacja marketingu

Dla kogo?

Pakiet przeznaczony dla przedsiębiorstw poszukujących dodatkowej wiedzy i zasobów dotyczących pozyskiwanych kontaktów, w celu wsparcia istniejących działań marketingowych i zaprojektowaniu nowych.

Oferowane usługi:

  • Pakiet I;
  • zaawansowane Landing Page’e oraz szablony wiadomości e-mail;
  • przygotowanie ścieżki dla programu Lead Nurturing;
  • przygotowanie programu Event Marketing;
  • alerty sprzedażowe;
  • podstawowa segmentacja klientów;
  • przygotowanie treści do działań marketingowych(X treści);
  • miesięczna obsługa dedykowana w wymiarze X godzin/mc;
  • miesięczne raportowanie efektów działań.

Cena: 2000 zł/miesięcznie


Pakiet III: Pełen outsourcing Marketing Automation

Dla kogo?

Ten pakiet przeznaczony jest dla firm posiadających wszystkie potrzebne zasoby do wdrożenia Marketing Automation, jednakże zdecydowały się na pełen outsourcing w tym obszarze.

Oferowane usługi:

  • Pakiet II;
  • kompletny plan wdrożenia: poszczególne etapy realizowania projektu, cele, działania etc.
  • pełna konfiguracja techniczna systemu;
  • optymalizacja strony internetowej;
  • połączenie pracy działów sprzedaży i marketingu w spójną całość;
  • zaawansowana segmentacja list adresowych i analiza procesu;
  • opracowanie profili wzorcowych dla kontaktów: MQL,SAL,SQL;
  • optymalizacja bazy danych;
  • kampania w portalach społecznościowych;
  • przygotowanie opisu ścieżki życia Lead’u;
  • przygotowywanie treści (X treści);
  • miesięczne raporty wykonywanych prac.

Cena: 4000 zł/miesięcznie


Pakiet IV: Pełna obsługa Marketing Automation

Dla kogo?

Pakiet specjalnie przygotowany dla firm posiadających już system Marketing Automation. Ma on na celu wsparcie działań firm, dzięki pełnemu wykorzystaniu potencjału automatyzacji marketingu. Grupą docelową tego pakietu są duże firmy potrzebujące eksperckiej obsługi i wsparcia prowadzonych działań.

Oferowane usługi:

  • pełna analiza dostępnych danych i sytuacji w firmie;
  • optymalizacja bazy danych;
  • integracja systemu Marketing Automation z pozostałymi systemami wewnątrz firmy;
  • stworzenie kompletnych kampanii marketingowych wykorzystujących potencjał Marketing Automation;
  • przygotowanie pełenego programu Lead Nurturing;
  • opracowanie zaawansowanego systemu scoringowego;
  • pozycjonowanie strony WWW;
  • opracowanie profili wzorcowych dla kontaktów: MQL,SAL,SQL;
  • wdrożenie marketingu wielokanałowego;
  • przygotowywanie treści (X treści);
  • miesięczne raporty wykonywanych prac.

Cena: 3000 zł/miesięcznie

Przedstawione pakiety, to jedynie propozycja zestawów usług, które jako agencja marketingowa możesz realizować dla swoich klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o programie partnerskim SALESmanago kliknij tutaj.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.