Proponowane pakiety usług Marketing Automation realizowanych przez Agencje marketingowe

Każda agencja marketingowa rozważająca poszerzenie swojej oferty o Marketing Automation, powinna zacząć od przygotowania szerokiego zakresu usług, które pozwolą zaspokoić potrzeby swoich klientów. Potrzeby Twoich klientów będą zależały głównie od ich rozmiaru i dostępnego budżetu, dlatego też potrzebujesz odpowiednio dużej ilości różnorodnych usług. Na szczęście systemy Marketing Automation, to bardzo elastyczne narzędzia, które dobrze sprawdzają się zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz w dużych firmach.

Automatyzacja marketingu może wesprzeć lub uzupełnić już świadczone przez Ciebie usługi, dzięki temu poprawisz wyniki osiągane przez Twoich klientów. Z drugiej strony oprócz zadowolenia klientów zyskasz również na większej wydajności Twojego zespołu. Dzięki Marketing Automation możesz usprawnić następujące obszary usług:

  • e-Mail Marketing: Zastąp tradycyjne wysyłki masowe progresywnymi programami Lead Nurturing, które realizowane przy pomocy Marketing Automation dostarczą treści, których chcą odbiorcy i w momencie kiedy ich oczekują.
  • strona WWW: Zastosowanie programów Lead Nurturing powoduje wzrost zaangażowania klientów, co bezpośrednio przekłada się na wzrost skuteczności strony internetowej w dostarczaniu SQL. Marketing Automation optymalizuje ten parametr, również dzięki wyświetlaniu indywidualnie dopasowanych treści na stronie WWW tj.: progresywnych formularzy, rekomendacji, ostatnio przeglądanych ofert etc.
  • systemy sprzedaży: Zwiększ skuteczność działu sprzedaży dostarczając potencjalnych klientów, którzy zostali wcześniej przygotowani do decyzji zakupowej i są na nią gotowi. Dzięki temu dział sprzedaży będzie mógł skupić całą swoją uwagę na najbardziej perspektywicznych klientach.

Przedstawione poniżej pakiety usług przedstawiają kompletne zestawy działań, które powinny być ujęte w strategii działań marketingowych zbudowanej wokół platformy Marketing Automation.

Usługi zawarte we wszystkich pakietach:

  • dokładne rozpoznanie Twojego clienta, jego potrzeb, możliwości i grupy docelowej;
  • dedykowany opiekun klienta;
  • integracja MA ze stroną internetową;
  • dostęp do bezpłatnych szkoleń online realizowanych przez firmę Benhauer.
  • dostęp do zestawu najlepszych praktyk i zasobów wiedzy;
  • bieżąca analiza wskaźnika ROI.

Pakiet I: Podstawowa automatyzacja marketingu

Dla kogo?

Idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm o ograniczonych zasobach, które poszukują rozwiązania pozwalającego usprawnić proces pozyskiwania potencjalnych klientów. Firma nabywająca ten pakiet powinna posiadać zestaw treści wystarczający do przeprowadzenia każdego z etapów cyklu sprzedażowego. Równie ważne jest aby jasno ustalić cele działań marketingowych. Dodatkowo podobny pakiet działań można wdrożyć u firmy, która już korzysta z systemów Marketing Automation.

Oferowane usługi:

  • stworzenie podstawowych szablonów wiadomości email i ich wdrożenie;
  • monitorowanie kanału e-mail w czasie rzeczywistym;
  • podstawowy system scoringowy;
  • monitorowanie i identyfikowanie zachowania kontaktów w Internecie;
  • przygotowanie Landing Page dla kampanii eMail Marketingowych;
  • wdrożenie podstawowych formularzy;
  • pakiet godzin obsługi dedykowanej (X godzin).

Cena: 1000 zł/miesięcznie


Pakiet II: Średnio-zaawansowana automatyzacja marketingu

Dla kogo?

Pakiet przeznaczony dla przedsiębiorstw poszukujących dodatkowej wiedzy i zasobów dotyczących pozyskiwanych kontaktów, w celu wsparcia istniejących działań marketingowych i zaprojektowaniu nowych.

Oferowane usługi:

  • Pakiet I;
  • zaawansowane Landing Page’e oraz szablony wiadomości e-mail;
  • przygotowanie ścieżki dla programu Lead Nurturing;
  • przygotowanie programu Event Marketing;
  • alerty sprzedażowe;
  • podstawowa segmentacja klientów;
  • przygotowanie treści do działań marketingowych(X treści);
  • miesięczna obsługa dedykowana w wymiarze X godzin/mc;
  • miesięczne raportowanie efektów działań.

Cena: 2000 zł/miesięcznie


Pakiet III: Pełen outsourcing Marketing Automation

Dla kogo?

Ten pakiet przeznaczony jest dla firm posiadających wszystkie potrzebne zasoby do wdrożenia Marketing Automation, jednakże zdecydowały się na pełen outsourcing w tym obszarze.

Oferowane usługi:

  • Pakiet II;
  • kompletny plan wdrożenia: poszczególne etapy realizowania projektu, cele, działania etc.
  • pełna konfiguracja techniczna systemu;
  • optymalizacja strony internetowej;
  • połączenie pracy działów sprzedaży i marketingu w spójną całość;
  • zaawansowana segmentacja list adresowych i analiza procesu;
  • opracowanie profili wzorcowych dla kontaktów: MQL,SAL,SQL;
  • optymalizacja bazy danych;
  • kampania w portalach społecznościowych;
  • przygotowanie opisu ścieżki życia Lead’u;
  • przygotowywanie treści (X treści);
  • miesięczne raporty wykonywanych prac.

Cena: 4000 zł/miesięcznie


Pakiet IV: Pełna obsługa Marketing Automation

Dla kogo?

Pakiet specjalnie przygotowany dla firm posiadających już system Marketing Automation. Ma on na celu wsparcie działań firm, dzięki pełnemu wykorzystaniu potencjału automatyzacji marketingu. Grupą docelową tego pakietu są duże firmy potrzebujące eksperckiej obsługi i wsparcia prowadzonych działań.

Oferowane usługi:

  • pełna analiza dostępnych danych i sytuacji w firmie;
  • optymalizacja bazy danych;
  • integracja systemu Marketing Automation z pozostałymi systemami wewnątrz firmy;
  • stworzenie kompletnych kampanii marketingowych wykorzystujących potencjał Marketing Automation;
  • przygotowanie pełenego programu Lead Nurturing;
  • opracowanie zaawansowanego systemu scoringowego;
  • pozycjonowanie strony WWW;
  • opracowanie profili wzorcowych dla kontaktów: MQL,SAL,SQL;
  • wdrożenie marketingu wielokanałowego;
  • przygotowywanie treści (X treści);
  • miesięczne raporty wykonywanych prac.

Cena: 3000 zł/miesięcznie

Przedstawione pakiety, to jedynie propozycja zestawów usług, które jako agencja marketingowa możesz realizować dla swoich klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o programie partnerskim SALESmanago kliknij tutaj.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]