Profesjonalny Pop-up do generowania leadów w 5 minut! Poznaj Express PopUp designer

Formularz kontaktowy jest jednym z najskuteczniejszych sposobów generowania leadów w obrębie strony www. Najnowszy Express PopUp designer od SALESmanago pozwala w prosty sposób tworzyć funkcjonalne i skuteczne formularze pop-up.

Schemat działania pop-upu jest prosty: anonimowe kontakty zapisane przez formularz pop-up trafiają do bazy jako kontakty monitorowane. To z kolei pozwala śledzić ich zachowanie – kiedy wracają na stronę, czym się interesują, ile czasu na niej spędzają itp. Następnie, na podstawie tworzących się profili behawioralnych możesz w precyzyjny sposób uruchamiać reguły automatyzacji.

Żeby stworzyć nowy formularz, przejdź do zakładki Pozyskuj kontakty wybierz typ formularza Pop-up kliknij Stwórz nowy +

Otworzy się okno wyboru kreatora. Wybierz kreator Ekspres.

Pop-up w SALESmanago składa się z 3 elementów:

  • okno formularza z polami do wypełnienia przez użytkownika,
  • podziękowanie za wypełnienie formularza (tzw. thank you page),
  • wiadomość potwierdzająca subskrypcję (+ element opcjonalny – dodatkowe potwierdzenie aktywacji subskrypcji).

.

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru masz 4 gotowe szablony treści.

 

FORMULARZ

W formularzu kontaktowym użytkownicy mogą podać swoje dane. Po wpisaniu do formularza trafią one do CRM, gdzie posłużą do uzupełnienia karty każdego pozyskanego kontaktu.

[1] Obraz – grafika, która będzie widoczna na formularzu. Możesz dodać własny obraz albo wybrać obraz z galerii.

[2] Tytuł – Tu wpisz tytuł – wyróżnioną pierwszą linię tekstu na formularzu

[3] Opis – tekst, którym zachęcisz odbiorców do pozostawienia danych.

[4] Pola formularza –  dodawaj, edytuj i usuwaj pola do wpisywania danych.

[5] Przycisk – bardzo ważny element kreacji – tu zamieszczasz wezwanie do działania. Możesz dowolnie zmieniać tekst, kolor i kształt przycisku.

[6] Tło formularza – pozwala zmienić kolor okna formularza.

PODZIĘKOWANIE

Dane są cenne. Kiedy użytkownik postanowi Ci zaufać i poda swoje namiary, podziękuj mu krótką wiadomością. Możesz go też poinformować o tym kiedy i w jaki sposób się z nim skontaktujesz.

POTWIERDZENIE

SALESmanago wspiera najlepsze praktyki marketingu za przyzwoleniem. Dlatego żeby trafić do bazy kontaktów, użytkownik musi potwierdzić chęć subskrypcji klikając link opt-in w mailu potwierdzającym. Dodatkowo takie rozwiązanie gwarantuje, że do bazy trafiają tylko te osoby, które chcą otrzymywać Twoje wiadomości.

USTAWIENIA WYŚWIETLANIA

Pop-up już dawno temu przestał być natrętnym uprzykrzaczem życia internautów, bezmyślnie wyświetlanym każdemu niezależnie od jego preferencji i zachowań. Także i Ty nie popełniaj tego błędu – ustaw dokładnie gdzie, kiedy i komu będzie się wyświetlał formularz i zautomatyzuj tagowanie kontaktów wpadających do bazy po jego wypełnieniu.

Dodaj tagi do kontaktu – wprowadź nazwy tagów, które chcesz automatycznie przypisać do kontaktów pozyskanych z tego formularza.

Urządzenia mobilne – włącz lub wyłącz wyświetlanie pop-upu na smartfonach.

Kontakty zidentyfikowane – jeśli chcesz, możesz wyświetlać dany formularz tylko anonimowym, bądź tylko zidentyfikowanym kontaktom.

Moment wyświetlenia – ustaw kiedy formularz ma się wyświetlić.

  • Po przewinięciu xx% strony – formularz wyświetli się, kiedy użytkownik przewinie określoną część strony, np. po przeczytaniu xx% artykułu.
  • Po x odsłonach (jako odsłona liczy się każde kolejne wejście lub przeładowanie strony na domenie wybranej w punkcie)
  • Po x sekundach od wejścia na stronę – formularz zostanie uruchomiony na podstawie długości trwania wizyty.

Lokalizacja – wybierz domenę, na której ma być aktywny ten formularz, a także na których stronach w obrębie domeny ma być aktywny.

  • Na każdej stronie i podstronie – w obrębie całej witryny.
  • Tylko na głównej stronie
  • URL zawiera frazę – formularz będzie się wyświetlał na wszystkich stronach w obrębie domeny, których adres URL zawiera podaną frazę.
  • URL nie zawiera frazy – formularz będzie się wyświetlał tylko na stronach, których adres URL nie zawiera podanej frazy.

 

KORZYŚCI

  • Wzrost liczby kontaktów pozyskiwanych ze strony www
  • 200% wzrost konwersji na personalizowanych formularzach kontaktowych
  • Wzrost liczby kliknięć na stronie www i powracających użytkowników
  • Znaczne obniżenie bounce rate
  • Skrócenie czasu potrzebnego użytkownikowi na uzyskanie interesujących go informacji
  • Wydłużenie czasu spędzanego przez użytkowników na stronie www

Dowiedz się również jak stworzyć pop-up, który konwertuje

oraz…

Poznaj 5 powodów, dla których warto zrobić pop-up juz dziś

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]