Ponad 100% wzrost przychodów i ponad 500 nowych klientów SALESmanago w H1 2016

grzegorz_blazewicz_konrad_pawlusSALESmanago w pierwszym półroczu 2016 roku osiągnęło rekordowe przychody wysokości 10,3 milionów PLN w stosunku do 4,9 milionów PLN w 2015 z czego ponad 50% stanowi przychód ze sprzedaży zagranicznej. Zatrudnienie w spółce wzrosło do 200 osób, a całkowita liczba klientów przekroczyła 5000. Wśród nowych klientów znalazły się m.in. Oriflame oraz Amrest – skupiający takie marki jak KFC, PizzaHut czy Starbucks. W globalnym rankingu systemów klasy marketing automation firmy GetApp, SALESmanago plasuje się na 6 miejscu wyprzedzając znane systemy takie jak Adobe Marketing Cloud czy Oracle Eloqua.

W ostatnim półroczu spółka wprowadziła również całą gamę nowych rozwiązań dla działów marketingu w szczególności moduł automatyzujący Facebook Ads na bazie danych behawioralnych i transakcyjnych oraz moduł dynamicznej analizy transakcyjnej RFM, kreatory procesów marketingowych i zupełnie nowy moduł tworzenia wielowątkowych kampanii marketingowych.

W drugim półroczu SALESmanago zaprezentuje nowe rozwiązania automatyzujące sprzedaż w oparciu o sztuczną inteligencję oraz nowe rozwiązania w zakresie marketingu predyktywnego.

“Utrzymujemy ponad 100% tempo rozwoju już 5 rok z rzędu. W skali europejskiej bardzo niewiele jest spółek oferujących rozwiązania w chmurze dla biznesu, które utrzymują taką dynamikę wzrostu. Udaje nam się to dzięki ciągłemu rozwijaniu bardzo innowacyjnych rozwiązań, które już teraz w wielu obszarach wyprzedzają ustabilizowaną amerykańską konkurencję.” – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago Marketing Automation.

W lutym 2016 roku platforma Marketing Automation pozyskała 25 milionów złotych finansowania od 3TS Capital Partners. Środki przeznaczone są na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję zagraniczną.

Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w H1 2016:

  • Klienci krakowskiej spółki gromadzą ponad 200 milionów kontaktów, do których automatyzują i personalizują marketing.
  • Wzrost sprzedaży zagranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem Hiszpanii, Czech oraz Indii.
  • Wprowadzenie nowych funkcjonalności takich jak: analityka RFM oraz e-commerce, integracja z Facebook Ads, kreator Workflow, Lead Nurturing, kreator alertów oraz optymalizacja widoku tworzenia reguł automatyzacji.
  • SALESmanago zajęło 2 miejsce w 2016 SaaS Games – rankingu GetApp, przeprowadzonego na podstawie opinii użytkowników. Jest jedynym laureatem z Europy, pośród amerykańskich platform, wyprzedzając takie aplikacje jak Hubspot czy ActiveCampaign.
  • Kluczowe marki, które skorzystały z rozwiązań SALESmanago to m.in.: Amrest w tym KFC, PizzaHut czy Starbucks; Oriflame, CNT, Merkur.si, Aquatiere i Bfashion z zasięgiem w 9 krajach oraz polskie firmy takie jak Świat Książki, USP Zdrowie, Vivus.pl czy One2tribe.

 

www.salesmanago.com, www.appmanago.com

Więcej informacji:

Magda Szymańska

Email: magda.szymanska@salesmanago.com

Tel.: +48 533 650 610

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]