SALESmanago w pierwszym półroczu 2016 roku osiągnęło rekordowe przychody wysokości 10,3 milionów PLN w stosunku do 4,9 milionów PLN w 2015 z czego ponad 50% stanowi przychód ze sprzedaży zagranicznej. Zatrudnienie w spółce wzrosło do 200 osób, a całkowita liczba klientów przekroczyła 5000. Wśród nowych klientów znalazły się m.in. Oriflame oraz Amrest – skupiający takie marki jak KFC, PizzaHut czy Starbucks. W globalnym rankingu systemów klasy marketing automation firmy GetApp, SALESmanago plasuje się na 6 miejscu wyprzedzając znane systemy takie jak Adobe Marketing Cloud czy Oracle Eloqua.
W ostatnim półroczu spółka wprowadziła również całą gamę nowych rozwiązań dla działów marketingu w szczególności moduł automatyzujący Facebook Ads na bazie danych behawioralnych i transakcyjnych oraz moduł dynamicznej analizy transakcyjnej RFM, kreatory procesów marketingowych i zupełnie nowy moduł tworzenia wielowątkowych kampanii marketingowych.
W drugim półroczu SALESmanago zaprezentuje nowe rozwiązania automatyzujące sprzedaż w oparciu o sztuczną inteligencję oraz nowe rozwiązania w zakresie marketingu predyktywnego.
“Utrzymujemy ponad 100% tempo rozwoju już 5 rok z rzędu. W skali europejskiej bardzo niewiele jest spółek oferujących rozwiązania w chmurze dla biznesu, które utrzymują taką dynamikę wzrostu. Udaje nam się to dzięki ciągłemu rozwijaniu bardzo innowacyjnych rozwiązań, które już teraz w wielu obszarach wyprzedzają ustabilizowaną amerykańską konkurencję.” – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel SALESmanago Marketing Automation.
W lutym 2016 roku platforma Marketing Automation pozyskała 25 milionów złotych finansowania od 3TS Capital Partners. Środki przeznaczone są na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję zagraniczną.
Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w H1 2016:
- Klienci krakowskiej spółki gromadzą ponad 200 milionów kontaktów, do których automatyzują i personalizują marketing.
- Wzrost sprzedaży zagranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem Hiszpanii, Czech oraz Indii.
- Wprowadzenie nowych funkcjonalności takich jak: analityka RFM oraz e-commerce, integracja z Facebook Ads, kreator Workflow, Lead Nurturing, kreator alertów oraz optymalizacja widoku tworzenia reguł automatyzacji.
- SALESmanago zajęło 2 miejsce w 2016 SaaS Games – rankingu GetApp, przeprowadzonego na podstawie opinii użytkowników. Jest jedynym laureatem z Europy, pośród amerykańskich platform, wyprzedzając takie aplikacje jak Hubspot czy ActiveCampaign.
- Kluczowe marki, które skorzystały z rozwiązań SALESmanago to m.in.: Amrest w tym KFC, PizzaHut czy Starbucks; Oriflame, CNT, Merkur.si, Aquatiere i Bfashion z zasięgiem w 9 krajach oraz polskie firmy takie jak Świat Książki, USP Zdrowie, Vivus.pl czy One2tribe.
www.salesmanago.com, www.appmanago.com
Więcej informacji:
Magda Szymańska
Email: magda.szymanska@salesmanago.com
Tel.: +48 533 650 610