Podsumowanie drugiej edycji Kongresu Marketing Automation


xtd52frak59grs3u25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się druga edycja Kongresu  Marketing Automation. W Biznes Klubie wystąpiło 17 prelegentów, którzy przygotowali swoje wystąpienia dla ponad 1000 gości. Najlepsi w Polsce eksperci i specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy jak realnie można zmienić tradycyjny marketing wykorzystując narzędzia Marketing Automation.

 

 

 

Impreza składała się z dwóch części. Pierwsza z nich rozpoczęła się o godzinie 10 od prelekcji gościa specjalnego – Stephane’a Antigi, trenera reprezentacji Polski siatkarzy – tegorocznych mistrzów świata. Tematem prelekcji było budowanie i motywowanie zespołu wraz z kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o ich sukcesie.

Poranny blok „Inspiracje” to prelekcję ekspertów zajmujących się na co dzień branżą eComerce oraz Marketing Automation. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele czołowych firm, tacy jak Rafał Brzoska, założyciel i współtwórca grupy Integer, który  opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w branży eCommerce i sukcesie paczkomatów, które zrewolucjonizowały zakupy on-line. Z kolei Michał Brański, założyciel portalu o2.pl oraz członek zarządu Wirtualnej Polski dzielił się z uczestnikami Kongresu swoją wiedza i doświadczeniem na temat krytycznych czynników sukcesu w eCommerce z perspektywy człowieka mediów.  Z kolei Grzegorz Urban, wicedyrektor PricewaterhouseCoopers, który na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie marekitngu i sprzedaży, podczas swojego wystąpienia zwrócił uwagę na dopasowanie swopjej firmy w pod kątem zachowania klienta.

W pierwszej części wystąpił także duet z Harvard Business Review Polska – Marcin Orocz, Chief Digital Officer oraz Piotr Stohnij, Online Comunicator Manager, którzy dzielili się swoimi sprostrzeżeniami na temat cyfrowej transformacji oraz biznesu nowych technologii.

Zaproszenie na Kongres przyjęli także zagraniczni goście tacy jak Ian Michiels, czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation, który podzielił się swoimi obserwacjami dotyczącymi wykrozystania automatyzacji marektingu w segmencie B2B.

Występ Grzegorza Błażewicza, założyciela SALESmanago zakończył piewrszą część wydarzenia. Prezes spółki Benhauer podczas swojej prelekcji opowiadał o tym, jak wykorzystanie systemu klasy Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa znaczenie CMO w firmie.

Po półgodzinnej przerwie na poczęstunek rozpoczęła się druga część eventu – „Strategie Marketing Automation”. W tej części swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielili się specjaliści, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań systemu Marketing Automation. Wśród prelegentów znaleźli się eksperci z największych firm w Polsce tacy jak: Florian Werner z Remindtrex, Karol Bzymek z Yves Rocher Polska, Michał Jaworski z Rainbow Tours, Marcin Szeląg z Innovation Nest, Tomasz Karwatka, prezez zarządu Divante, Monika Marczak z FRU.pl, Marcin Młodożeniec, CMO z firmy 3S, Jarosław Trybuchowicz z Audioteki, Szymon Niemczura, załozyciel i CEO z Kontakt.io. Eksperci opowiadali o swojej pracy, w której automatyzacja marketingu odgrywa dużą rolę. Dzielili się swoimi przemyśleniami i efektami wykorzystania Marketing Automation.

W tym roku przygotowaliśmy równolegle do prelekcji sesję warsztatową, którą poprowadzili specjaliści z takich firm jak Focus Telecom, SMS APIUnity Group oraz gość specjalny Jacob Ciesielski, dyrektor generalny InfoCanda, który opowiadał o Data Driven Marketing.

Imprezę poprowadził Artur Kurasiński, uznany bloger i mentor, współtwórca Focus – smarter analytics, aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Za pomoc w organizacji wydarzenie serdecznie dziękujemy także  InPost, SMS API, Remindtrex, 3S, Polska Focus Telecom.

Oraz partnerom: mensis.pl, interaktywnie.com, photogenica, marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Interia, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Mrketing, DDB, Sprawny marketing, Harvard Business Review Polska, IAB Polska, Unity Group, Vidart, Informacja Handlowe, Gemius, AdTaily,Shoplo, IAI Shop.com, wp.pl, Polska Presse, WSB w Dąbrowie Górniczej,Cube Research, KEY2PRINT, RetailTrends.

Nagrania z prelekcji oraz prezentacje znajdują się pod linkiem:

http://www.marketingautomationcongress.com/pl/

 

Więcej informacji: info@salesmanago.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.