Tych, którym stary wygląd się bardzo podobał – przepraszamy. Tym co marudzili i wytrzymali dziękujemy i zapewniamy, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Tych co teraz będą chcieli kupić SALESmanago tylko dlatego bo naprawdę fajnie wygląda – uprzedzamy, że system nadal jest tak samo zaawansowany jak był i jego ogarnięcie wymaga czasu i umiejętności. Ale niewątpliwie tą zmianą UI rozpoczynamy projekt usprawniania i upraszczania obsługi systemu.
W ostatnim roku nie próżnowaliśmy w temacie tworzenia nowych funkcjonalności SALESmanago. Wprowadziliśmy blisko 70 nowych funkcjonalności i wiele więcej drobnych poprawek zwiększających użyteczność systemu. Wśród nich znalazły się takie perełki jak analityka konwersji z wiadomości e-mail, integracja z FB Custom Audiences i RTB, dynamiczne banery na WWW czy automatyczne dopasowanie dnia i godziny wysyłki do aktywności konkretnych osób.
A na koniec roku zrobiliśmy coś fajnego dla Was. Wprowadzamy nowy UI i delikatnie zmieniamy układ treści w systemie:
- Nowy dashboard z nowymi statystykami
- Menu systemowe umieszczone z lewej
- Odświeżone i czytelniejsze wykresy
- Nowa wizualizacja lejków sprzedażowych i marketingowych w kampaniach
Nowy dashboard systemu SALESmanago Marketing Automation
Teraz na stronie startowej systemu pojawiły się informacje o:
- liczbie kontaktów w bazie i jej zmianie;
- ilości kontaktów monitorowanych
- ilości uruchomionych reguł automatyzacji
- customer engagement – liczba page views/monitorowane kontakty
- ilości wysłanych , otwartych i klikniętych wiadomości e-mail w określonym czasie.
Moduł Monitoringu Wizyt w Czasie Rzeczywistym, również przeszedł kilka zmian. Znikneły kółka, czy też „bąbelki” na rzecz kwadratów. Dzięki temu łatwiej uszeregować i przeglądać wizyty osób w czasie i pod względem wysokości scoringu.
Menu systemu trafiło na lewą stronę
Tak, teraz menu jest po lewej stronie. Na szczęście nic więcej w nim nie ruszaliśmy, czyli układ został taki sam, tylko teraz jest pionowy. Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy już korzystali z SALESmanago :)
Ładne i czytelne wykresy w Analityce Kontaktów dla całej bazy oraz poszczególnych kontaktów
Wszystkie wykresy w systemie ubraliśmy w nowe szaty. Przede wszystkim są bardziej czytelne, a przy okazji zdecydowanie milsze dla oka.
Poniżej przykład w „Analityka Kontaktów „:
i na karcie kontaktu w CRM:
Stary lejek odszedł, niech żyje nowy!
Z systemu raz na zawsze zniknął klasycznie wyglądający lejek, który towarzyszył nam od pierwszego uruchomienia SALESmanago. Teraz w jego miejsce trafiła znacznie nowocześniejsza wizualizacja, dokładnie tej samej funkcjonalności:
Podsumowanie
Nowy interfejs SALESmanago Marketing Automation, to kolejna zmiana w duchu budowania nowoczesnego i przyjaznego użytkownikom systemu. Bardzo chętnie usłyszymy wasze opinie o nowym UI. Zachęcamy do komentowania.
Chcesz zobaczyć nowy UI i przy okazji poznać SALESmanago? Zaloguj się na wersję demo TUTAJ lub zacznij bezpłatny 30-dniowy okres testowy TUTAJ.