Nowy kreator responsywnych newsletterów i landing pages w systemie SALESmanago Marketing Automation

screen_miniNowy moduł w systemie to intuicyjny kreator wiadomości email i stron docelowych dla kampanii marketingowych. Dzięki wykorzystaniu drag&drop oraz zestawu gotowych widgetów, prostych w edycji i stylowaniu, nawet laik stworzy profesjonalnie wyglądający newsletter lub landing page, który automatycznie dostosuje się do ekranu urządzenia, na którym zostanie wyświetlony. RWD stało się dostępne dla każdego i w standardzie.

Te dwa rozwiązania zostały wprowadzone, aby dać marketerom to czego dzisiaj potrzebują, przy tworzeniu kampanii, najbardziej. Prostych w obsłudze kreatorów równocześnie pozwalających na tworzenie w pełni responsywnych kreacji.  Nikogo nie musimy przekonywać jak ważne jest prawidłowe wyświetlenie treści a urządzeniach mobilnych. Około 21% wiadomości odbieranych jest właśnie na urządzeniach mobilnych.  Poniżej opisujemy jakie funkcjonalności i możliwości dają nowe kreatory.

Kreator responsywnych newsletterów w SALESmanago

Kreator pozwala na zbudowanie wiadomości w oparciu o kolumny i rzędy, do których wstawiamy widgety, które uzupełniane są odpowiednią treścią i pozwalają na ich stylowanie. Dlatego tworzenie wiadomości zaczynamy od określenia jej szablonu. Domyślnie wiadomość przyjmuje 600px szerokości ale można to zmieniać, łącznie tłem strony i samej kreacji.

Kreator newsletterów_1

W ten sposób przygotowujemy szkielet wiadomości do uzupełnienia widgetami. Co ważne nowe kolumny lub rzędy można dodawać plusami na ich skraju.

Dostępne widgety

Narzędzie posiada komplet widgetów, za ich pomocą można wstawiać grafiki, tekst, linie oddzielające, przyciski, nagłówek i automatyczny link wypisu z wysyłek.

Kreator newsletterów_2

Kolejno widgety to:

  • Nagłówek – widget czysto tekstowy do dodania głównego tematu wiadomości e-mail

Nagłówek

  • Tekst – służy do dodawania większych ilości treści

tekst

  • Obrazek – miejsce na grafikę, pozwala na automatyczne zaokrąglenie rogów lub zmianę w koło każdej grafiki

obrazek

  • Obrazek plus tekst – widget występuje w dwóch konfiguracjach z obrazkiem po prawej lub lewej stronie

tesktobrazek

  • Podziałka – dodaje poziomą linie oddzielającą. Linia występuje w kilku wariantach, grubościach i może mieć dowolny kolor
  • Opt-out – zawiera tradycyjną formę wypisu z wysyłek z odpowiednim linkowaniem

podzialka

  • Przycisk – wstawia przycisk w 4 rozmiarach. Etykieta, kolor i zaokrąglenie rogów może być dowolnie dostosowane

button

Widgety społecznościowe

Tak ważne w dzisiejszym marketingu. Dzięki kreatorowi szybko wstawisz widgety najpopularniejszych social media:

  • Facebook like i share
  • Linkedin
  • Twitter

Gotowa wiadomość

Wiadomość składamy z kolumn, rzędów do których trafiają widgety, a dopiero do nich treści i grafiki. Dzięki temu zyskujemy pewność, że będzie się zawsze prawidłowo wyświetlała na wszelkich klientach pocztowych obsługujących kodowanie w RWD. Poniżej przykład tak przygotowanej wiadomości:

screen

Dokładna konfiguracja każdego elementu kreatora została opisana na naszej pomocy tutaj

Zachęcamy do testowania nowego kreatora. Dostęp do aplikacji na 30-dni bezpłatnie uzyskasz rejestrując się TUTAJ

Kreator responsywnych landing page’y – stron docelowych dla kampanii

Jego funkcjonalność nie różni się zasadniczo od kreatora wiadomości e-mail.  Główna różnica to dodatkowy widget – Formularz zapisu. Dzięki któremu stworzysz formularz automatycznie zintegrowany z systemem SALESmanago. Oznacza, że każdy kontakt trafi do systemu, a jego zachowanie zacznie być monitorowane. Oczywiście możesz określić pola wymagane i ostylować formularz i przycisk zapisu zgodnie z identyfikacją graficzną Twojej firmy.

lp

 

Podgląd kreacji na urządzeniach mobilnych

W kreatorze na bieżąco możesz oglądać efekty swojej pracy, dzięki dostępnemu podglądowi na trzech różnych typach urządzeń:

  • Komputer/laptop
  • Tablet
  • Telefon komórkowy – smartphone

Pozwoli Ci to dokładnie sprawdzić jak kreacja będzie się zachowywać na różnych rozdzielczościach i jak przemieszczać się będą dodane przez Ciebie treści.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w SALESmanago. Zapraszamy do testów nowych kreatorów w ramach 30-dni bezpłatnego dostępu do pełnej wersji systemu tutaj: TUTAJ

Masz uwagi? Chętnie usprawnimy i rozwiniemy kreatory. Napisz do nas na info@salesmanago.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]