Zapraszam na szybkie podsumowanie nowych funkcji i ulepszeń SALESmanago. Zobacz co się zmieniło w listopadzie!
Nowe raporty miesięczne
Raporty miesięczne dają klarowny obraz działań na platformie. Umożliwiają szybką weryfikację wyników osiąganych w danym obszarze w systemie. Są czytelne i wygodne – w jednym miejscu zbierają wszystkie niezbędne informacje. Co ważne – nie musisz się logować do systemu, aby wygenerować taki raport.
Korzyści:
- możliwość zestawienia i analizowania comiesięcznych raportów w celu podniesienia efektywności działań marketingowych
- brak konieczności logowania się do systemu ponieważ raporty przychodzą prosto na skrzynkę odbiorczą
- propozycja wykorzystania modułów z których jeszcze nie korzystasz
A tak wygląda przykładowy raport wygenerowany dla biura podróży.
Rekomendacje z reguły
Akcja „Wyślij email dynamiczny wykorzystując scenariusz” przesyła do użytkownika wiadomość z ostatnio oglądanymi produktami wykorzystując przy tym scenariusz. W ustawieniach akcji można wybrać jeden z wielu scenariuszy:
- produkty tej samej kategorii
- produkty z tej samej kategorii w podobnej cenie
- produkty z tej samej kategorii na promocji
- produkty tego samego producenta
- produkty tego samego producenta w podobnej cenie
- produkty tego samego producenta na promocji
WAŻNE: Aby móc wysyłać maile zawierające rekomendacje produktowe należy przesłać do systemu pliki XML.
Kreator porzuconych koszyków
W kreatorze porzuconego koszyka możesz metodą drag & drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W kreatorze znajduje się widget Ramka Produktowa, który jest niezbędny do wysłania maila z porzuconym koszykiem. Dzięki możliwości dynamicznego pobierania danych z pliku XML, treść wiadomości będzie zawsze aktualna i dostosowana do konkretnego kontaktu. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.
Kreator maili dynamicznych po wizycie
Maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. Można w nich wysłać na przykład automatycznie dobierane produkty, które użytkownik oglądał, albo w które kliknął i sprawdził szczegóły. Informacje o produktach zaciągane są oczywiście z pliku XML sklepu.
Korzyści:
- wysyłka wiadomości z indywidualnie spersonalizowaną treścią
- budowanie atmosfery zaufania z klientem
- zwiększone wyniki sprzedaży – klient widzi przedmioty, którymi był realnie zainteresowany
Nowy widget obrazek + tekst
Dodaliśmy nowy widget do Drag&Drop Designera:
Obrazek+Tekst – połączenie 2 elementów w jednym bloku
Obrazek+Tekst (wiersz) – połączenie 2 elementów w wierszu
Nowe wersje językowe w Live Chacie
Live Chat, o którym szerzej pisałam tutaj, został wzbogacony o nowe języki do wyboru:
- szwedzki
- japoński
- czeski
- węgierski
- włoski
- litewski