Nowa integracja: Możliwości SALESmanago zostały połączone z funkcjonalnymi ankietami surveylab.com

Lista zintegrowanych z SALESmanago rozwiązań stale rośnie. Od teraz możliwe będzie połączenie danych zbieranych przy pomocy ankiet surveylab.com z informacjami gromadzonymi w systemie Marketing Automation. W prosty sposób uzyskamy dużo więcej informacji o naszych aktualnych lub potencjalnych klientach, dzięki czemu będziemy mogli działać efektywniej i skuteczniej komunikować się z konsumentami.

Nowa integracja pozwala na zidentyfikowanie klienta uzupełniającego ankietę i powiązanie danych tej osoby z informacjami zapisanymi w SALESmanago. Dodatkowo nowe rozwiązanie nie wymaga od użytkownika wiedzy technicznej lub instalacji dodatkowych wtyczek. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wkleić do wiadomości wysyłanej z SALESmanago link do ankiety wygenerowanej w surveylab.com (dokładny opis integracji poniżej). Dzięki integracji możliwe jest przekazanie danych zapisanych w module CRM, np.:

  • nazwa kontaktu;
  • adres e-mail;
  • nazwa Firmy;
  • numer telefonu;
  • dodatkowe szczegóły.

Jak wykorzystać nowe możliwości? Przykładowo w procesie badania satysfakcji klienta. Rozsyłamy do naszych klientów ankietę badającą ich zadowoleni. System Marketing Automation monitoruje ankietę i identyfikuje respondentów. Reagując na poszczególne odpowiedzi może wskazać konkretne niezadowolone osoby, dzięki czemu będziemy mogli połączyć się z wybraną osobą i pomóc rozwiązać problem.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem 20% rabatu na surveylab.com lub 30-dniowego bezpłatnego testu ankiet w wersji Professional to napisz na adres: info@salesmanago.pl

Mechanizm integracji obu narzędzi opiera się o adres URL umieszczany w wiadomości e-Mail wysyłanej z poziomu SALESmanago. Oto krótka instrukcja pokazującą jak łatwo można zintegrować surveylab.com z SALESmanago oraz powiązać dane klienta.

10 prostych kroków:

1. zaloguj się do SALESmanago.com;

2. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Szablony e-mail;

3. wciśnij przycisk Dodaj nowy szablon;

4. wpisz wiadomość z zaproszeniem do wypełnienia ankiety oraz wklej link do ankiety. Upewnij się że link zawiera parametr /referrer/$name$/. Możesz dodać inne parametry (np. $company$, $email$), aby zapisać dodatkowe informacje w ankiecie. Aby dodać więcej niż jeden parametr użyj znaku -, aby rozdzielić poszczególne parametry /referrer/$name$-$email$/;

5. wciśnij przycisk Zapisz, aby zapisać szablon;

6. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Wiadomości e-mail;

7. wciśnij przycisk Dodaj nową wiadomość e-mail;

8. wpisz nazwę wiadomości, tytuł, wybierz wcześniej utworzony szablon, edytuj treść wiadomości. Pamiętaj, aby email zwierał link wypisania się z subskrypcji (opt-out). Link do ankiety utworzonej w surveylab.com alternatywnie możesz umieścić w wiadomości email;
9. wciśnij przycisk Zapisz;
10. wciśnij przycisk Wyślij, dodaj adresatów i następnie wciśnij jeszcze raz przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość z zaproszeniem do ankiety.

Wyniki ankiety będą dostępne po zalogowaniu do surveylab.com i kliknięciu na ikonkę raporty. Informacje pozwalające na identyfikację poszczególnych klientów będą zapisane w raportach indywidualnych (nagłówek) w wierszu Odniesienie.

Uwaga!: Pamiętaj, aby adres URL ankiety zakończyć znakiem „/”

Więcej informacji na temat funkcjonalnych ankiet i kwestionariuszy: TUTAJ

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.