Zbieraj dane offline w czasie rzeczywistym. Zintegruj je z danymi zbieranymi online. Poznaj lepiej swoich klientów. Komunikuj się z nimi w odpowiednim miejscu i czasie!
Aby odnieść sukces w dzisiejszych czasach niezbędne jest zrozumienie całej ścieżki zakupowej klienta – zarówno online jak i offline. Technologia beaconów pomaga przełamać silosy danych, które blokują pełen obraz zachowań klienta.
Jak działają beacony z SALESmanago?
- Klient (z aplikacją mobilną) pojawia się w zasięgu beacona.
- Informacja o obecnosci klienta oraz jego odległości od beacona jest przekazywana do systemu SALESmanago w czasie rzeczywistym.
- SALESmanago łączy informację, który kontakt, kiedy i jak długo znajduje się przy konkretnym urządzeniu, dowiadujemy się czym jest zainteresowany i kiedy pojawia się w naszej placówce lub przechodzi tuż obok. Takie dane zbierają się na karcie kontaktu konkretnej osoby.
Jakie są efekty wdrożenia?
- Zwiększenie konwersji sprzedażowej w lokalach
- Obsługa efektu ROPO, kiedy klienci oglądają produkty online a zakupów dokonują offline. Informacje o obu zachowaniach gromadzone są na jednej karcie kontaktu
- Uzyskanie kompletnego profilu klienta. Składa się on z danych behawioralnych gromadzonych online, danych transakcyjnych i zachowań offline.
- Zwiększenie liczby osób odwiedzających lokal
- Zwiększenie skuteczności działań promocyjnych. 57% konsumentów chętniej angażuje się w akcje reklamowe dotyczące ich lokalizacji.
Poznaj pełną ścieżkę zakupową swoich klientów dzięki wzbogaceniu danych zbieranych online o kontekst świata rzeczywistego. Wypróbuj połączonych sił Marketing Automation z technologią beaconów – skorzystaj ze specjalnej zniżki dla klientów SALESmanago na zakup wiodących na rynku beaconów ! Napisz na info@salesmanago.pl
Autor: Wojciech Caban, Senior Account Executive, kontakt.io