Święta tuż tuż. W biurze panuje rozgardiasz i raczej luźna atmosfera, paczki z prezentami wysłaliście w zeszłym tygodniu, obdzwoniliście już najważniejszych klientów, pozostało już tylko przygotować e-kartkę z choinka, stajenką, albo pierwszą gwiazdką, znaleźć jakieś fajne życzenia w necie i wysłać je zaznaczając w bazie kontaktów opcję „Wszyscy”.

STOP! Zanim to zrobisz, zastanów się, czy aby na pewno chcesz stanąć w jednym szeregu z setką innych firm, które bez głębszej refleksji zawalają skrzynki odbiorcze swoich klientów nic nieznaczącymi obrazkami i powielanymi w nieskończoność rymowankami z internetu. Zastanów się, czy warto psuć bazę kontaktów, którą budowałeś przez kilka lat i przez kilka kolejnych dopieszczałeś danymi z platformy marketing automation.

Jeżeli się zawahałeś, to bardzo dobrze! Przeczytaj naszą infografikę i być może w tym roku wyślij klientom coś, co ich autentycznie ucieszy, a Tobie pomoże utrwalić pozytywny wizerunek.