Benhauer, producent SALESmanago Marketing Automation, uplasował się na 26 miejscu w najnowszym rankingu Financial Times 2018 najszybciej rozwijających się firm w Europie, osiągając w latach 2013-2016 współczynnik wzrostu równy 3363%. To równocześnie jedyna firma marketing automation znajdująca się w TOP 30 i najwyżej oceniany polski biznes.
SALESmanago Marketing Automation ma siedzibę w Krakowie i zatrudnia 200 osób. Wśród 10 000 klientów znajdują się takie marki jak Lacoste, Braun, Yves Rocher, Pizza Hut i setki średniej wielkości przedsiębiorstw. Oferuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu nowej generacji oparte na systemie Machine Learning & AI, umożliwiające personalizację wszystkich kanałów w czasie rzeczywistym. Firma jest wspierana przez 3TS Capital Partners i VC z Wiednia.
„Nasz rozwój jest bezpośrednio związany z niską penetracją rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu wśród europejskich marketerów. Bierzemy udział w budowaniu rynku, zamiast konkurować z innymi dostawcami tego typu rozwiązań. Oprócz szybkiego wzrostu generujemy zyski, które są wyjątkowe na scenie startupów SaaS „- mówi Grzegorz Blażewicz, CEO & Założyciel firmy Benhauer oraz SALESmanago Marketing Automation. „Rynek europejski stanowi duże wyzwanie dla firm zajmujących się oprogramowaniem. Przezwyciężamy to, współpracując z naszymi doskonałymi partnerami w zakresie sprzedaży we wszystkich krajach europejskich”.
Więcej o SALESmanago: www.salesmanago.pl
Więcej informacji:
Grzegorz Błażewicz | email: grzegorz.blazewicz@benhauer.pl | +48 500 160 611