Czy naprawdę potrafisz wykorzystać platformę Marketing Automation? Sprawdź nasz nowy panel

salesmanago-analizuje-twoj-marketingTu, w SALESmanago jesteśmy fanami automatyzacji. Sprawia nam ogromną frajdę wymyślanie i projektowanie funkcjonalności, które oszczędzają czas naszych klientów i pomagają im sprawniej wykonywać codzienne zadania. Pracując nad coraz bardziej zaawansowanymi mechanizmami automatyzowania procesów, analizowania baz kontaktów i łączenia CRM z social media, zdaliśmy sobie sprawę z braku jednego prostego narzędzia. Narzędzia, które w jednym miejscu zbierze i przeanalizuje postępy użytkownika i wykorzystywanych przez niego obszarów. Tak jest – zrobiliśmy coś, co służy tylko i wyłącznie wygodzie naszych użytkowników. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie uszlachetnili prostej analizy kilkoma dodatkowymi “smaczkami”. Zapraszam na krótką wycieczkę po naszym najnowszym panelu – Twój Marketing.

 

Panel Twój marketing można znaleźć w bocznym menu, tuż pod pozycją “Start”:

salesmanago-twoj-marketing-1

Po kliknięciu w wybraną pozycję system przenosi użytkownika do panelu, który analizuje jego postępy w korzystaniu z platformy. Na samej górze panelu wyświetla się graficzna analityka wykorzystanych obszarów oraz przydatne wskazówki nakierowujące użytkownika na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
salesmanago-twoj-marketing-2

Po lewej stronie widać procentowe wykorzystanie wszystkich dostępnych dla danego użytkownika funkcji. Jeżeli któryś z pakietów nie jest wykupiony, to w miejsce paska postępu SALESmanago wyświetla kłódkę.

salesmanago-twoj-marketing-4

Prawa część ekranu to lista wskazówek dotyczących użytkowania systemu. Nie są to jednak tylko suche instrukcje. Po najechaniu kursorem na znak “?” wyświetlona zostaje bardziej szczegółowa informacja na dany temat wraz z linkiem do odpowiedniej podstrony w Pomocy SALESmanago. Dodatkowo, po prawej stronie każdego z haseł znajdują się dwa przyciski: Zarządzaj i Ukryj. Pierwszy z nich po kliknięciu przekierowuje użytkownika do panelu wewnątrz platformy, z którego można ustawić pożądane działanie. Drugi z kolei służy do ukrycia danej wskazówki, na przykład jeżeli nie jest ona przydatna w danym momencie. Jeżeli ktoś kliknie w przycisk Ukryj przez przypadek i chciałby cofnąć tę akcję, bądź chce odświeżyć listę wskazówek, wystarczy, że kliknie w przycisk Pokaż ukryte znajdujący się nad listą – po prawej stronie. Dodatkowo, aby zwiększyć przejrzystość listy, wskazówki można filtrować. Służy do tego przycisk filtruj. Po kliknięciu wyświetla on listę kategorii spośród których można dowolnie wybierać te, które są w danym momencie interesujące.

salesmanago-twoj-marketing-3

 

Poniżej znajduje się analiza konkretnych obszarów wraz z rozbiciem ich na poszczególne funkcjonalności i ogólną oceną punktową. Liczby umieszczone przy poszczególnych funkcjach (Lead Generation, Kampania, Lead Routing, RFM) oznaczają ilość elementów ustawionych w danej kategorii. Znaczek ✓ z kolei pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzić ile elementów danego obszaru jest używanych. Aby nikt nie musiał klikać na oślep po systemie, w prawej kolumnie umieściliśmy dwa przyciski. Ten z plusem natychmiastowo przekierowuje użytkownika do odpowiedniego ekranu, z którego może on dodać kolejny element w danej kategorii. Przycisk z okiem przekierowuje do panelu analitycznego, właściwego dla danej funkcji.

salesmanago-twoj-marketing-5

Panel Twój marketing jest bardzo prostym, jednak niezwykle przydatnym narzędziem. Pozwala ono na jeden rzut okiem ocenić stopień wykorzystania platformy za którą użytkownik przecież płaci – ułatwia to zarówno optymalizację pakietu, jak i strategii marketingowej. Dodatkowo, przez wykorzystanie szybkich przekierowań do właściwych paneli użytkownik otrzymuje do dyspozycji wygodne i szybkie narzędzie do nawigacji po systemie SALESmanago Marketing Automation.

 

Korzystaliście już z naszego nowego panelu? Koniecznie podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]