6 inspirujących start-upów, które musisz znać

From the broken egg the shone lamp is pulled out.

Jeżeli jesteś biznesmenem czy marketerem, pewnie interesuje Cię nieograniczona praca ludzkiej wyobraźni, która odzwierciedla się w nowych start-upach. Są źródłem inspiracji i pokazują, w jaki sposób można nieszablonowo myśleć i rozwiązywać problemy – oraz jakie nowe produkty czy usługi można oferować, jakie grupy docelowe nie zostały dotąd zmobilizowane. Dlatego wybraliśmy dla Was 6 niesamowitych start-upów.


Jak wygrać Zerowy Moment Prawdy z Marketing Automation? Pobierz darmowego ebooka i poznaj sprawdzone sposoby


 

1. Bicycle Capital

Jak działa: Troska o Ziemię jest naszym wspólnym obowiązkiem, jednak w praktyce często odpowiedzialne decyzje wydają się niewygodne. Na przykład wolimy podróżować samochodem, bo w sumie tak się przyzwyczailiśmy. Bicycle Capital, start-up z Bogoty, chce zaadresować ten problem przez ułatwienie wynajmowania rowerów. Pozwala firmom wynająć flotę rowerów i zachęcać swoich pracowników do zdrowszego i bardziej ekologicznego stylu życia.

Dlaczego nam się podoba: Ponieważ działa w słusznej sprawie – firma ma misję i chce, by nasza planeta stała się lepszym miejscem.

 

2. Carousell

Jak działa: Carousell to miejsce, w którym wymieniasz bądź sprzedajesz rzeczy, które nie są Ci już potrzebne. W aplikacji możesz w wygodny sposób komunikować się z potencjalnym nabywcą oraz dołączać do różnych grup.

Dlaczego nam się podoba: Ponieważ odpowiada na bardzo powszechny problem – nadmiaru przedmiotów, które gromadzimy – i pozwala go pomysłowo rozwiązać.

 

3. YPlan

Jak działa: wybierz miasto (obecnie dostępne: Londyn, Bristol, Dublin), a aplikacja YPlan wskaże CI, co atrakcyjnego się dziś w nim dzieje. Dzięki temu możesz spontanicznie znaleźć świetny pomysł na spędzenie wieczoru.

Dlaczego nam się podoba: Bo zachęca do eksplorowania świata offline!

4. Navdy

Jak działa: Jazda samochodem, szczególnie nową trasą, bywa stresująca: cały czas migrujesz wzrokiem pomiędzy ekranem smartfona, GPS a przednią szybą. A może by je połączyć? Specjalny projektor Navdy wyświetla Ci mapę oraz komunikaty ze smartfona na przedniej szybie, redukując konieczność ciągłego przeskakiwania oczami.  De facto to Twój własny asystent, z którym komunikujesz się głosowo.

Dlaczego nam się podoba: to narzędzie, które realnie podnosi jakość jazdy. Dzięki niemu mapa nakłada się na Twoją rzeczywistą trasę.

 

5. Brigade

Jak działa: Mówi się, że to Tinder do głosowania. Aplikacja powstała dla millenialsów, którym trudno zrozumieć tradycyjna politykę i jej media, i chcą o ważnych dla siebie sprawach rozmawiać w inny sposób. Brigade pomaga znaleźć kandydata, który popiera nasze poglądy, i niejako tłumaczy zawiłe politycznej programy na proste pytania („Czy w mojej okolicy powinno być więcej parków”?).

Dlaczego nam się podoba: znów przekonuje nas słuszność sprawy – zachęcanie młodych do bycia świadomym, aktywnym obywatelem.

6. AltSchool

Jak działa: to sieć alternatywnych mikro-szkół  z ekipą niezwykłych nauczycieli, która pozwala Ci spersonalizować program edukacyjny Twojego dziecka, wykorzystując najnowsze technologie. W AltSchool nie ma tradycyjnych klas, dzwonków czy sali gimnastycznej. Szkoły korzystają za to ze specjalnie opracowanej aplikacji.

Sieć założył Max Ventilla, który przedtem pracował w Google, a w przedsięwzięcie zainwestował m. in. Mark Zuckerberg.

Dlaczego nam się podoba: dziś obserwujemy z jednej strony coraz więcej aplikacji i technologii dla sektora edukacji, z drugiej wzrost zainteresowania innymi niż tradycyjne ścieżkami nauczania. AltSchool łączy oba trendy, proponując nowy model uczenia.

 

Który z nich najbardziej Wam się podoba? Który jest najbardziej innowacyjny? A może macie swój typ? Podzielcie się w komentarzach!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.