5 nowych funkcji SALESmanago: jak zwiększą skuteczność Twojego marketingu?

robot_smallJeśli myślisz, że automatyzacja marketingu jest trudna, skomplikowana i wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, to spójrz na nasze nowe kreatory i moduły. Dopracowaliśmy je tak, by były jeszcze bardziej intuicyjne i same prowadziły Cię krok po kroku po tworzeniu najważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Wprowadziliśmy też dodatkowe, nowe rozwiązania: wyczekiwane narzędzia do testów oraz SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI.


Stwórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe w Twoim E-commerce. Pobierz bezpłatnego ebooka.


 

1. Kreator testów A/B/X treści dynamicznych

Kreator umożliwia przeprowadzenie testów A/B/X następujących kreacji:

– banerów dynamicznych,

– landing pages,

– formularzy kontaktowych (zarówno na stronie www, jak i na popupach czy sidebarach).

n00dmh5ctc14881g

W wygodnym kreatorze drag&drop możesz stworzyć dowolną ilość kreacji i na bieżąco śledzić ich skuteczność. Po zakończeniu testu system automatycznie zacznie wyświetlać lepiej konwertującą kreację, jednak przez cały czas masz możliwość zmiany wyświetlanego projektu.

Czemu służy ta funkcja?  Kiedy zauważysz nieoczekiwany spadek skuteczności formularza czy landing page, które dotąd przynosiły świetne rezultaty, możesz szybko zareagować i zamieścić odrzuconą w testach kreację. Statystyki wyświetleń i konwersji dla wszystkich kreacji zbierane są w panelu przez cały czas, nie tylko podczas testu, co ułatwia ocenę działania danego elementu w późniejszym okresie.

Przeczytaj więcej  o testach A/B/X.

2. Kreator spersonalizowanych banerów

Banery długo były synonimem archaicznej, jałowej komunikacji marketingowej, uosabiające podejście „dla każdego to samo”, w którym wszyscy odbiorcy, niezależnie od preferencji, dostają dokładnie te same komunikaty.

Ale to zmieniło się na zawsze z Marketing Automation. Banery możemy już personalizować: w danym miejscu na stronie www może się wyświetlać inna kreacja dla każdego użytkownika, dopasowana do jego zainteresowań. W praktyce oznacza to możliwość skorelowania banerów z segmentem, do którego należy dany klient, lub do etapu danej kampanii.

Zrzut ekranu 2015-11-17 16.05.08

Intuicyjny i przyjemny w obsłudze kreator spersonalizowanych banerów zachęci Cię do tworzenia większej ilości kreacji i dopasowywania ich do wiedzy, potrzeb i zaangażowania klientów. Dzięki temu możesz:

  • Stworzyć osobne banery dla lojalnych klientów, które będą widoczne tylko dla nich, a osobne kreacje przygotujesz dla osób odwiedzających stronę po raz pierwszy czy będących po pierwszym zakupie,
  • Dopasować baner do kategorii produktów, które kupił dany klient,
  • Wyświetlać banery dopasowane do miejsca zamieszkania użytkownika, dzięki czemu np. poinformujesz o akcji w sklepie stacjonarnym.

 

3. Zaawansowana analityka

W zakładce “Analityka” -> “Analityka bazy” znajdziesz kompleksową charakterystykę Twoich odbiorców. Ponadto dane przedstawione zostały na atrakcyjnych wizualnie wykresach, które obrazują trendy w Twojej bazie.

Jakie informacje możesz pozyskać?Zrzut ekranu 2015-11-17 15.16.57

  • Ilość kontaktów, w tym monitorowanych oraz wypisanych
  • Ewoluowanie tych parametrów na przestrzeni wybranego odcinka czasu (np. tygodnia, miesiąca, kwartału)
  • Porównanie informacji z danego odcinka czasu z poprzednim okresem (by porównać tempo wzrostu)
  • Liczbę kontaktów aktywnych
  • Wykaz aktywności kontaktów: w jakich godzinach i w jakich dniach są najbardziej aktywni?
  • Dane o subskrybentach: m.in. wykres przedstawiający powody wypisania się z listy.

 

4. Wizardy: uproszczona kreacja procesów marketingowych

Przygotowanie kluczowych form komunikacji marketingowej, emaili, autoresponderów, kampanii Lead Nurturing, właśnie stało się łatwiejsze. Uprościliśmy nasze kreatory drag&drop – teraz są jeszcze bardziej intuicyjne i przeprowadzają marketera krok po kroku przez wszystkie etapy: tworzenie treści, określanie zasad wysyłki czy wyświetlania, oraz analizę efektów. Ich obsługa nie wymaga żadnej wiedzy technicznej.uqelqv8hj4yslufc

Dzięki temu tworzenie nowych kreacji zajmuje chwilę, a Ty możesz przygotować ich więcej oraz wygodnie testować kilka wariantów jednej wiadomości.

Kreatory dostępne są na głównym ekranie aplikacji. Możesz tworzyć dowolną ilość wysyłek, kampanii i testów, a także masz cały czas dostęp do paneli analitycznych.

Przeczytaj więcej o nowych kreatorach procesów marketingowych

 

Testowaliście już nasze nowe funkcjonalności? Na którą czekaliście? Podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.