5 dobrych powodów, żeby zrobić dzisiaj pop-up

Albo je kochasz, albo ich nienawidzisz – nie ma żadnych odcieni szarości jesli chodzi o pop-upy. Te maluchy są wirtuozem emocji użytkowników tak jak Czesław Niemen był wirtuozem własnych strun głosowych. Możesz mi wierzyć – jak już raz opanujesz tę grę, to trafisz na swoją „Płonąca Stodołę”… Leady, miałam na myśli Leady. Trafisz na swoje Płonące Leady. Och nieważne! Krótko mówiąc – jak już opanujesz sztukę ich tworzenia, to ani się spostrzeżesz a inwestycja ta zwróci się wielokrotnie.

Jeśli nadal nie jesteś przekonany co do tematu, pozwól proszę, że przedstawię ci 5 krótkich, acz dobrych powodów, żebyś jednak zmienił zdanie!

  1. Mają świetne ROI – Na początek pomówmy o kasie. Podstawowa informacja – pop-up wyświetlany na własnej stronie nie kosztuje praktycznie nic – nikomu nie płacisz za przestrzeń reklamową, z nikim się nie licytujesz o wyświetlenia, nikt Cię nie kasuje za kliki i inne akcje użytkowników. Stuprocentowy zwrot włożonych środków jest tylko kwestią czasu. Wszystko ponad to – każda konwersja, każdy zakup, każdy nowy kontakt w bazie – to Twój przychód. Cóż mogę rzec więcej? Nie krępuj się, korzystaj!
  2. Konwertują jakby jutra miało nie być – Ale to tak na serio! Niezliczone testy pokazują, że pop-upy mają ponadprzeciętną skuteczność. W jednym z testów wygenerowały one 1375% więcej subskrypcji z podaniem adresu mailowego niż  sidebar. To chyba po prostu część ludzkiej natury – to uleganie emocjom. W momencie napotkania silnego bodźca przełączamy się na tryb automatyczny i podążamy za wskazówkami najpewniejszej osoby w towarzystwie. Zatem zapisujemy się do newslettera przed zamknięciem strony, dorzucamy przedmiot do koszyka (-50% tylko przez 12 godzin!) mimo początkowego braku intencji zakupowej.
  3. Dostarczają jasny przekaz – Użytkownicy przypominają nastoletnich chłopców – nie mają zielonego pojęcia, czego ty od nich chesz. I nie, nie będą się tego domyślać. Twoim celem, jako przewodnika po stronie www jest powiedzieć im dokładnie co mają w danej chwili robić. Zostaw aluzje tam gdzie ich miejsce i wal prosto z mostu! A pomogą Ci w tym właśnie pop-upy. Pop-up zmusza Cię do precyzyjnego określenia najfajniejszej, najbardziej przydatnej cechy oferowanego przedmiotu. Masz tylko kilka sekund, żeby przyciągnąć rozpraszająca się uwagę użytkownika, i kolejne kilka, żeby przekonać go, żeby nie klikał w ‚x’. To doskonałe ćwiczenie dla marketerów, ale też przydatny test dla oferowanych przedmiotów (czy da się wypisać jakieś soczyste zalety ważne dla użytkownika?) W tym przypadku nie ma co łapać zbyt wielu srok za ogon. A wracając do wezwania do działania – po przygotowaniu miłej dla oka kreacji, wybierz kilka słów, które jak najszybciej przekonają użytkownika do wykonania przewidzianej akcji i odebrania obiecanej nagrody.
  4. Jest ich tak dużo – Wstyd byłoby nie wypróbować choć kilku. Są pop-upy pokazujące się po upływie określonego czasu wizyty – niezawodna taktyka jeśli chodzi o budowanie zaangażowania. Są takie, które wyświetlają się tylko na określonych podstronach. Są też i pop-upy, które reagują na przewinięcie strony do konkretnego miejsca. No i oczywiście exit pop-upy, które pokazują się, jak sama nazwa wskazuje, w momencie, kiedy użytkownik chce opuścić stronę. A to tylko kilka przykładów wymyślonych ot tak, na poczekaniu!
  5. Mamy nowiutkie narzędzie do tworzenia pop-upów – Czy wiesz jaki jest najlepszy pretekst do przejażdżki? Nowiutki Jaguar w garażu! Czasami lubimy zaskoczyć naszych użytkowników nowym, albo odświeżonym narzędziem z wachlarza marketing automation. Gorrrącym towarem w tym tygodniu jest Express PopUp designer. Jest prosty, acz skuteczny. Tutaj możesz sprawdzić jak krok po kroku stworzyć za jego pomocą działający pop-up! Bułka z masłem

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]