Już ponad 160 agencji marketingowych i interaktywnych włączyło usługi wokół Marketing Automation do swojej oferty. Wśród nich są tak znane firmy jak Divante, Unity, Critical, Waynet, Optimus Marketing, jak również wielu partnerów działających na rynkach zagranicznych. Co powoduje, że firmy zajmujące się marketingiem włączają usługi związane z automatyzacją marketingu takie jak Lead Nurturing i sam system marketing automation do swojej oferty?
Bardzo duża konkurencja na rynku usług marketingowych i rosnące wymagania klientów powodują, że firmy świadczące usługi w tym obszarze większość zasobów i energii poświęcają na utrzymanie klientów.W przeciwieństwie do firm usługowych firmy np informatyczne, które oferują produkty informatyczne, które najczęściej wiążą klientów, mogą koncentrować się na pozyskiwaniu nowego przychodu.
Poniżej przedstawiamy 4 powody, dla których warto poszerzyć ofertę swojej agencji o usługi Marketing Automation wraz z systemem Marketing Automation i zostać partnerem SALESmanago.
1.Uzyskaj stały i wysoki dodatkowy miesięczny przychód
Systemy Marketing Automation są coraz szerzej stosowane przez firmy na całym świecie. Firmy coraz chętniej inwestują w automatyzację marketingu i sprzedaży, ponieważ widzą w niej naturalne uzupełnienie systemów CRM i ERP. Agencje marketingowe mają możliwość czerpania korzyści nie tylko z samej sprzedaży systemu SALESmanago, ale również z obsługi posprzedażowej, z której korzystają nasi klienci. Będąc Partnerem otrzymasz miesięczną prowizję za sprzedaż systemu SALESmanago.
2. Poszerz swoją ofertę o innowacyjne usługi marketingowe
Rynek usług marketingowych opanowany jest przez klasyczne usługi wokół SEO, SEM, Social Media. Na rynku funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy firm tego typu i nawet małe firmy śmiało konkurują z największymi graczami. Dzięki systemowi Marketing Automation Twoje usługi mogą rozwinąć się o tworzenie programów Lead Nurturing i Drip Marketing, opracowywanie procesów automatyzacyjnych i tworzenie prostych gotowych automatyzacji marketingu i sprzedaży.
3. Zwiększ retencję klientów i skup się na akwizycji klientów
Nie przez przypadek zaledwie JEDNA agencja marketingowa w Polsce jest notowana na giełdzie, a żeby być w TOP 10 największych agencji interaktywnych wypada mieć obroty powyżej 2 mln rocznie. To efekt ogromnego rozdrobnienia rynku, ale również bardzo wysokiej rotacji klientów. Oferując usługę marketing automation w pakiecie z SALESmanago możesz w prosty sposób to zmienić.
4. Buduj wartość firm dla których pracujesz
Klasyczne techniki marketingowe takie jak SEO czy adwords są postrzegane przez firmy jako koszt. Tworząc najprostsze automatyzacje w systemie marketing automation takie jak powiadomienia dla działu sprzedaży, czy proste programy Lead Nurturing zaczynasz tworzyć realną wartość dla firmy dla której pracujesz i zaczynasz akumulować swoje pomysły i wiedzę w procesach marketingowych.
Rodzaje partnerów SALESmanago
– Agencje Marketingowe i Interaktywne czyli VAR – Value Added Resellers;
– Resellerzy oprogramowania ERP i CRM i firmy informatyczne;
– Osoby fizyczne, sprzedawcy działający jako afilianci.
Zapraszamy na stronę SALESmanago do poznania większej ilości informacji na temat programu partnerskiego SALESmanago
Jeśli chcesz zostać partnerem SALESmanago Marketing Automation napisz już teraz na partner@salesmanago.pl
Jakie pakiety usług marketing automation sprzedają agencje marketingowe klientom Zestawienie dostępne jest tutaj.
—
O SALESmanago Marketing Automation
Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.
SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl