15 najciekawszych artykułów o nowych technologiach i digital marketingu: Październik 2016

Okres jesienno-zimowej szarugi w pełni: dni krótkie, noce długie, ergo mniej rozpraszaczy i więcej czasu na rozwój profesjonalnych umiejętności. Wykorzystajmy dobrze ten czas – nacieszmy się popołudniami z lekturą ciekawych artykułów branżowych.

 

 

 


Pobierz naszego najnowszego ebooka: Wszystko o CVM


 

1. Infografiki mają tę moc

 

Wiadome – jeden obrazek/schemat powie więcej niż tysiąc słów a dodatkowo ma kilkukrotnie większą moc przyciągania. Przykłady bezpłatnych narzędzi do infografik znajdziesz w tym artykule.

 

2. Web pushe – dlaczego warto je mieć

 

Web pushe są istotnym kanałem marketingu. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak działają i jakie przynoszą efekty? 

 

3. Web Pushe i Marketing Automation?

 

Platformy Marketing Automation pomagają nie tylko zaplanować i nadzorować złożone kampanie edukacyjne, czy promocyjne, ale także adresować przekaz do ogromnej grupy kontaktów anonimowych. Jednym z nowszych rynkowych odkryć sa powiadomienia push dla przeglądarek. Zdecydowaliśmy się wprowadzić je jako nową funkcję do naszej platformy. W artykule podpowiadamy jak wykorzystać tytułowe kombo, by dotrzeć do anonimowych użytkowników.

 

4. Jak zarobić na patriotycznych akcentach w marketingu

 

Patriotyzm jako skuteczny przewodni motyw kampanii marketingowej? Oceńcie sami: w tym artykule opisy kampanii firm indyjskich oparte na emblematach narodowych.

 

5. Wybierz kolor swojej grupy targetowej z Facebookiem

 

Facebook wprowadza kontrowersyjny filtr do swoich Custom Campaigns: teraz można wyselekcjonować grupę docelową na podstawie etnicznego pochodzenia odbiorcy. Etyczne czy nie? Skuteczne czy nie? Co myślicie?

 

6. Bezgotówkowe społeczeństwo

 

Przyszłość przyniesie koniec gotówkowych zakupów. To wiecie. Ale czy wiecie że w niektórych krajach to już rzeczywistość? Skandynawski prymus nowoczesności, Szwecja, jest pierwszym tego typu krajem na świecie.

 

7. Szybciej na lotnisku dzięki sztucznej inteligencji

 

Kontrola bezpieczeństwa z użyciem Sztucznej Inteligencji (AI) – zobacz jak działa wynalazek startupu założonego przez Bill’a Gates’a. Może skrócić proces kontroli nawet do ułamków sekund.

 

8. Autonomiczne samochody nadchodzą

 

Kolejny artykuł o botach i AI. Pierwsze próby wprowadzenia samochodów które nie potrzebują kierowcy (self-driving vehicles) trwają od kilku lat. Pojawiają się coraz doskonalsze modele, wykonywane są coraz dokładniejsze analizy wprowadzenia pod kątem przepisów prawa czy bezpieczeństwa. Ten artykuł dostarcza mocny wrap-up w tym temacie.

 

9. 10 top aplikacji października na Androida

 

Zobacz top 10 październikowych aplikacji na Androida, m.in: narzędzie do tworzenia gifów czy bezpłatne minikursy LinkedIn.

 

10. Publikujesz viral post? Masz niskie IQ

 

Studenci Uniwersytetu Harvarda sprawdzają obywatele którego kraju wygrają niechlubny konkurs na liczbę udostępnień viralu na Facebooku. Czy udostępnianie virali rzeczywiście świadczy o niskim IQ czy może o wysokim poziomie wrażliwości społecznej danej nacji?

 

11. Autorytet lekarza uratowany

 

Lekarze mogą spać spokojnie – wciąż są lepsi w stawianiu diagnoz od maszyn – dowodów dostarcza artykuł Huffington Post.

 

12. Sprawdź funkcje nowego telefonu Google’a

 

Google Pixel już jest! Zapoznajcie się!

 

13. Najpopularniejsze w sieci artykuły o Polsce i Polakach

 

Mamy patriotyczne postanowienie na 11 listopada: co miesiąc będziemy publikować jeden post o osiągnięciach Polaków w dziedzinie nowych technologii. W tym miesiącu ścieżki rowerowe, wykonane z materiału który absorbując energię słoneczną świeci!

 

14. Nie bądź nudziarzem!

 

Ciężko się przyznać do nudziarstwa, ale jest to pierwszy krok transformacji w super-markę. Me Marketing Services uczy jak zdynamizować strategię marketingową, żeby nie wpaść do worka pełnego flaków z olejem, a co ważniejsze podaje konkretne przykłady działań.

 

15. Skaner linii papilarnych w każdym telefonie!

 

Skaner linii papilarnych jest teraz dostępny nie tylko dla posiadaczy drogich smartfonów. Teraz możesz zainstalować go jako aplikację na każdy telefon z systemem Android 6.0 i nowszym.

 

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.