100% wzrost wynagrodzeń dla resellerów w nowym programie partnerskim SALESmanago – zwiększaj przychody i rozwijaj swój biznes wokół marketing automation

mrówkiAż 50% od wartości sprzedanych licencji mogą zarobić resellerzy w nowym przebudowanym programie partnerskim SALESmanago, największego europejskiego systemu klasy marketing automation, z którego korzysta ponad 2000 firm w ponad 30 krajach. Producentem systemu jest polska firma Benhauer, która od 3 lat regularnie powiększa swoje przychody o 100%. Wg firmy analitycznej Gartner marketing automation jest aktualnie najszybciej na świecie rosnącym segmentem oprogramowania w kategorii CRM.

Spółka Benhauer została założona w 2011 roku i jej klientami są największe polskie firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Yves Rocher, Rainbow Tours, Merlin.pl, Aviva oraz tysiące małych i średnich firm. Inwestorem w spółce jest Rafał Brzoska, szef i założyciel firmy InPost i Paczkomatów. W programie partnerskim uczestniczy aktualnie ponad 200 firm, wśród których są największe agencje marketingowe w Polsce i liczna grupa integratorów IT oraz dystrybutorów IT.

– Bardzo cieszymy się, że po zbudowaniu samodzielnie praktycznie od zera rynku marketing automation w Polsce i pokazaniu proof of concept na bezpośredniej sprzedaży systemu SALESmanago dołączyła do nas grupa partnerów, którzy razem z nami rozwijają sprzedaż naszego systemu – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes firmy Benhauer. – W nowym otwarciu programu partnerskiego pragniemy, aby jego konstrukcja umożliwiała budowanie i rozwijanie firmy partnera praktycznie w całości o koncepcję sprzedaży i obsługi systemu SALESmanago Marketing Automation.

Dotychczasowa stawka prowizyjno-rabatowa dla partnera przy sprzedaży w modelu SaaS wynosiła 25% od wartości comiesięcznej fakturacji klienta końcowego. W nowym Programie Partnerskim, Partner już przy podpisaniu umowy otrzymuje 30% prowizji lub rabatu na zakup i może z łatwością osiągnąć poziom 40% przy realizacji określonych działań marketingowych na rzecz SALESmanago. Po przekroczeniu progu 5 tys. obrotu miesięcznie partner działa na łącznej stawce 45% prowizji lub rabatu, jeśli podpisuje umowę bezpośrednio z klientem.

Przy sprzedaży wdrożeń w modelu dedykowanym dzięki połączeniu stawki za sprzedaż systemu i stawki za działania marketingowe partner otrzymuje prowizję lub rabat wynoszący 50%. W tym modelu, przy sprzedaży zaledwie 8 wdrożeń systemu i sprzedaży usług dodanych Partner osiąga roczny obrót na poziomie ponad 1 mln zł.

Partner otrzymuje prowizje od sprzedaży licencji przez cały okres obowiązywania umowy z klientem. Dodatkowo może świadczyć różnorodne usługi dodatkowe w zakresie consultingu, marketingu i wsparcia programistycznego oraz hostingu.

Benhauer zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie sprzedaży dla każdego Partnera oraz szkolenia sprzedażowe i szkolenia z obsługi systemu.

System SALESmanago Marketing Automation identyfikuje i monitoruje osoby pojawiające się na stronie WWW klienta i dzięki bezpośredniej integracji z systemami CRM/ERP klienta buduje kompletne profile behawioralno-transakcyjne klientów i potencjalnych klientów. Na tej podstawie system generuje automatyczne personalizowane 1-to-1 akcje marketingowe i dostarczanie oferty we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych: e-mail, strona WWW, mobile, social media, sieci reklamowe i w kanale sprzedaży bezpośredniej (call center).

Jak zostać Partnerem SALESmanago?

Aby dołączyć do Programu Partnerskiego SALESmanago wystarczy napisać do nas na adres: partner@salesmanago.pl wówczas skontaktujemy się z Państwem aby przedstawić program.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]