10 pomysłów na sprytne automatyzacje z aplikacjami na Zapier

zapier_bigZapier to internetowa platforma integrująca ze sobą ponad 300 aplikacji takich jak Dropbox, Evernote, Mailchimp, Gotowebinar, Twitter, Gmail, Paypal czy Zoho CRM. Przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawych pomysłów na praktyczne wykorzystanie nowych możliwości. Dzięki nim automatycznie powiększysz grono znajomych na Linkedin, stworzysz arkusz w Google Doc’s, wystawisz fakturę i wiele więcej…

1. Automatycznie zapisz nowy kontakt na nadchodzący webinar w GoToWebinar

Praktycznie dowolne zdarzenie zidentyfikowane przez SALESmanago, może wysłać sygnał do platformy Zapier, która przekaże go do GoToWebinar i zapisze daną osobę na konkretny webinar. W ten sposób, formularz rejestracji na stronie WWW wygenerowany w SALESmanago może od razu zapisywać do wydarzenia ustawionego w GoToWebinar.

zapier

2. Synchronizuj kontakt dodawane do SALESmanago z Google Contacts

Wielu z nas korzysta aplikacji i usług od Google. Dzięki automatycznej synchronizacji bazy kontaktowej z Google Contacts możesz mieć dostęp do całej swojej bazy lub określonych jej segmentów, również w gmailu i na swoim smartphonie. Oczywiście taka synchronizacja może przebiegać w dwie strony.

3. Dodaj nowy wiersz w arkuszu Google Doc’s

Potrzebujesz stworzyć bazę kontaktów? Możesz dokładnie określić jakie kontakty mają być przesyłane do „doc’sa” i do którego konkretnie dokumentu. W dokumencie automatycznie zostanie utworzony kolejny wiersz i uzupełnione dane kontaktu

4. Zaproś każdy nowy kontakt na Linkedin

W relacjach B2B coraz większe znaczenie ma Linkedin. Dzięki nowej integracji możesz automatycznie zapraszać wszystkie nowo pozyskane kontakty. Takie działanie może odbywać się masowo lub konkretne segmenty kontaktów mogą być zapraszane przez konkretne profile. Np. Kiedy przekażesz kontakt do handlowca z jego profilu w Linkedin zostanie automatycznie wysłane zaproszenie.

5. Dodaj kontakt do Office 365 i utwórz dla niego zadanie

Tym razem ułatwienie dla firm korzystających z popularnego oprogramowania biurowego. Każdy kontakt z SALESmanago może być automatycznie przekazywany do Office’a. Dodatkowo, jeśli jest taka potrzeba można dodawać dla niego zadania do wykonania przez pracowników.

6. Synchronizuj bazy pomiędzy różnymi instancjami SALESmanago

Korzystasz z kilku licencji SALESmanago Marketing Automation? Możesz wymieniać dane pomiędzy nimi łącząc je poprzez platformę Zapier. Synchronizowane mogą  być wszystkie kontakty, określone segmenty, kontakty które przekroczyły zadany scoring albo trafiły na konkretny etap kampanii sprzedażowej.

7. Automatycznie dodaj kontakt i utwórz fakturę w Zoho Invoice

Wystawianie faktur to jedno z nudniejszych codziennych zadań. Teraz możliwe stało się zautomatyzowanie tego procesu. Raz na 15 minut system SALESmanago może wystawiać dane na podstawie których Zoho Invoice wystawi fakturę na odpowiednią kwotę, a jeśli to pierwsza doda kontakt do własnej bazy.

8. Automatycznie dodaj do SALESmanago adres e-mail osoby, która do Ciebie przysłała wiadomość

Możesz zautomatyzować proces dodawania kontaktów do CRM w SALESmanago. W momencie, w którym potencjalny Klient przyśle do Ciebie wiadomość zostanie dla niego utworzona nowa karta kontaktu w SALESmanago. Możesz dokładnie określić, których Twoich adresów e-mail ma dotyczyć ta integracja i w jaki sposób mają być oznaczane w systemie.

9. Przesyłaj kontakty pozyskiwane przez Slideshare do SALESmanago

Slideshare umożliwia pozyskiwanie nowych kontaktów. Tak pozyskane leady możesz przekazywać do SALESmanago i dodawać do odpowiednich kampanii marketingowych i sprzedażowych. Dzięki czemu włączysz je w dalsze działania i skuteczniej doprowadzisz do gotowości zakupowej.

10. Przekazuj kontakty z Microsoft Exchange do SALESmanago

Nie tylko możesz przekazywać kontakty pomiędzy systemami ale również automatycznie je segmentować i dodawać do odpowiednich kampanii w SALESmanago na podstawie danych przechowywanych w Microsoft Exchange.

 

Masz jakiś ciekawy pomysł na integrację? Podziel się nim  z nami wszystkimi w komentarzu.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]